II Campanya de recollida de llibres de text i lectura infantil

La UPV, a través del Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, organitza aquesta nova campanya solidària que començarà el dilluns 14 de juliol als tres campus.

[ 04/07/2014 ]

A causa del canvi de l'inici del curs escolar, la UPV avança la recollida de llibres de text i lectura infantil per a poder arribar a temps a ajudar les famílies més necessitades en l'educació i els estudis dels fills.

Per això, el Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, juntament amb els campus de Vera (València), d'Alcoi i Gandia, fa una nova crida solidària a favor dels més menuts, intentant ajudar-los en allò més bàsic a l'hora del retorn a l'escola.

Enguany es complementarà la campanya amb la introducció de la Motxilla Solidària. Podreu portar llibres i, a més, la motxilla que no penseu utilitzar i que estiga en bones condicions, a banda de material escolar (llapis, gomes, estoigs, etc.) i així es pot realitzar una col·laboració completa.

La campanya, que està oberta a tota la comunitat universitària, es realitzarà als tres campus de la UPV, amb el calendari i horari següents:

- Campus de Vera: els dies 14 i 15 de juliol, de 9.30 a 14.00 h. El punt de recollida és el vestíbul solidari de l'edifici del Rectorat (situat a la planta baixa, al costat de la sala d'exposicions).

- Campus d'Alcoi: es durà a terme els dies 14 i 15 de juliol, sent el punt de recollida la recepció de l'edifici Carbonell.

- Campus de Gandia: durant la setmana del 14 al 18 de juliol, de 9.00 a 21.00 h, amb punt de recollida a la recepció de l'Escola.

Tot el material que es done el recolliran voluntaris del programa de voluntariat social de la UPV, i es destinarà a diverses ONG i entitats benèfiques que s'encarregaran de distribuir els llibres i el material escolar entre les famílies amb xiquets en edat escolar que estiguen travessant dificultats econòmiques.

Aquesta nova campanya està emmarcada dins de la relació que la UPV té amb la societat en la qual s'integra, sense oblidar la importància de la seua labor social i educativa, de la qual volem que formes part, amb la finalitat de recollir llibres de text i de lectura infantil, així com material escolar, per a poder ajudar els col·lectius més desfavorits.

Col·labora-hi i suma't a aquesta bona causa. Us hi esperem!

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras