AESS Challenge 24 h

Els dos equips de l'associació Makers UPV obtenen tres dels cinc premis en lliça en el concurs, que obliga a dissenyar i construir un robot que resolga un problema inicial en menys d'un dia.

Els dos equips de l'associació Makers UPV han obtingut tres dels cinc premis en lliça en el prestigiós concurs AESS Challenge 24 h, en el qual l'organització planteja un problema inicial que obliga les persones participants a dissenyar i construir un robot que puga resoldre'l, en menys de 24 hores.

En aquest cas, els equips havien de crear un robot capaç de llançar pilotes de diferents pesos a distintes distàncies i altures, amb un mínim de precisió. Makers Alpha, segons en la classificació general, van obtenir dos dels cinc premis individuals en vèncer en les categories de distància i eficiència econòmica, mentre que els membres de Makers Beta van aconseguir imposar-se en la modalitat de força.

Nascuda a partir de la filosofia de el "fes-ho tu mateix", Makers UPV és una associació creada i gestionada per estudiants de la UPV interessats en l'aprenentatge i la investigació de noves tecnologies. Makers Alpha està format per Juan José Martí, David Pistoni, Sergio Sáenz, Francisco Presencia, Carlos González i Jaume Pérez; mentre que Joan Carles Sebastià, Demetrio Muñoz, Andreu Amorós, Germán Torres, Miguel Juan López i Juan Vicén Balaguer conformen l'equip Makers Beta.

L'organització d'AESS Challenge 24 h posa a la disposició dels participants tot el material necessari per al disseny i la construcció. Els equips, de tres a sis membres cadascun, han de tenir coneixements de modelatge de peces 3D amb programes CAD, electrònica, disseny de plaques, motors i programació de microcontroladors.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord