- -
UPV
 

Cinema en Valencià

Cinema en Valencià

Del 9 al 30 de maig es podran veure quatre pel·lícules dins del cicle Cinema en Valencià: Headhunters, Un amour de jeunesse, Arrugues i Jane Eyre.



La Universitat Politècnica de València promou quatre pel·lícules en el cicle Cinema en Valencià, que es projecten del 9 al 30 de maig, els dijous, a les 20.30 h, als cinemes Babel.


El dijous 9 de maig s'obri el cicle amb el thriller Headhunters, una producció noruega nominada a millor pel·lícula de parla no anglesa en els premis BAFTA del 2012, i nominada al Premi del Públic en els Premis del Cinema Europeu 2012.


A continuació, el 16 de maig s'exhibeix el film Un amour de jeunesse, un drama romàntic en el qual la protagonista, Camille, una jove arquitecta que viu un bon moment professional i sentimental, mostra les formes tan diferents en què les persones senten.


El dijous 23 de maig es projectarà la pel·lícula d'animació Arrugues, guanyadora de dos premis Goya, guanyadora en el Festival d'Ottawa i nominada en els Premis de Cinema Europeu a Millor Pel·lícula d'Animació, entre altres distincions. Arrugues presenta la història de dos ancians que viuen en un geriàtric: Emilio, que pateix Alzheimer, i Miguel, el seu amic, que tractarà de detenir la degeneració que aquesta malaltia provoca en Emilio.


Finalment, el 30 de maig, serà el torn de Jane Eyre, la nova adaptació de la clàssica novel·la de Charlotte Brontë, que després de 160 anys encara atrapa la ment i el cor. La pel·lícula va ser nominada als premis Óscar, als BAFTA i als Goya, entre altres reconeixements.


Totes les pel·lícules poden veure's els dijous, a les 20.30 h, als Cinemes Babel (carrer de Vicent Sancho Tello, 10). El preu de les entrades és de 3 euros amb el carnet universitari de la UPV i la UV. Aquest preu també s'aplica a un acompanyant per carnet. Per al públic en general, el preu reduït és de 5 euros.


Aquest cicle compta amb la col·laboració de la Universitat de València i l'Acadèmia Valenciana de la Llengua, i també de la Universitat Jaume I, la Universitat d'Alacant i la Universitat Miguel Hernández d'Elx.


Més informació
Pren nota (UPV TV)



Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share


Notícies destacades


Recuperació després de la dana Recuperació després de la dana
El Govern d'Espanya presenta en la UPV el Pla de Protecció i Prevenció de Riscos d'Inundació, amb 530 milions d'euros de dotació
AIRE 2025 AIRE 2025
La UPV acull el Congrés Internacional AIRE 2025 per a abordar l'emergència residencial a València
Contra el ciberassetjament sexual a menors Contra el ciberassetjament sexual a menors
En qualsevol moment, 750.000 adults cerquen contactar amb menors en Internet per a abús o explotació sexual
Obres guanyadores Obres guanyadores
PAM!25 anuncia les obres d'alumnat de Belles Arts que exposaran l'any que ve en un espai expositiu de València
Construir l'edifici FARDATXO, nou taller per a estudiants amb altes capacitats Construir l'edifici FARDATXO, nou taller per a estudiants amb altes capacitats
La UPV i l'Associació Valenciana de Suport a les Altes Capacitats intel·lectuals (AVAST) organitzen un nou taller del programa "Assoleix el teu potencial"
Fent història Fent història
El Formula Student UPV es converteix en el primer equip espanyol a guanyar la Michigan International Speedway



EMAS upv