Un dia a la meua Universitat

Coneix l'experiència d'una alumna de la Universitat Politècnica de València, que explica en primera persona els seus anys universitaris i els seus projectes de futur.
María José Pérez, alumna de l'últim curs de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica (ETSEGCT) de la Universitat Politècnica de València explica per què va decidir estudiar una enginyeria.
L'alumna parla de les possibilitats que ofereix la Universitat Politècnica de València al marge de les purament acadèmiques: practicar esports, estudiar cursos d'idiomes, gaudir d'una estada a l'estranger, etc.
El vídeo, que dura poc més de 7 minuts, està rodat al campus de Vera (València) de la UPV i mostra imatges dels exteriors del campus, aules, laboratoris, biblioteques, etc. Aquest vídeo es projecta en les Jornades de Portes Obertes de la UPV i ja l'han vist més de 3.000 alumnes de secundària.
Notícies destacades
Encara queden places
Ets a temps de sol·licitar l'accés a dos títols de la UPV: el Grau en Ciències Ambientals (Gandia), i el Grau en Conservació i Restauració de Béns Culturals (València)
Prop de l'excel·lent
Tres edificis del campus de Vera han aconseguit la màxima categoria d'eficiència energètica, després de la realització d'obres de millora
Ronda d'inversió històrica
iPronics aconsegueix 108 milions d'euros per a construir la infraestructura fotònica de la intel·ligència artificial
Rendiment i riscos per cas particular
Hernández-Orallo (VRAIN-UPV/ValgrAI) lidera un estudi internacional publicat en Science que planteja un canvi profund en l'avaluació dels sistemes d'IA
Doblet històric
El FSUPV Team conquesta Formula Student Àustria i reafirma el lideratge mundial de la UPV en enginyeria universitària
Apunta-t'hi!
Fotografia, disseny audiovisual, edició de vídeo, gestió cultural, art contemporani... Inscriu-te en els cursos de cultura de setembre i octubre