Bits en femení

L'Escola Tècnica Superior d'Informàtica de la UPV organitza la jornada "Bits en femení. Dones en l'enginyeria informàtica" el divendres 8 de març del 2013.
L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica commemora el Dia Internacional de la Dona amb la segona edició de la jornada "Bits en femení. Dones en l'enginyeria informàtica", que reflexiona sobre el paper de la dona en l'enginyeria informàtica i els seus diferents perfils i realitats professionals.
L'objectiu d'aquesta jornada és reunir professors de cicles i batxillerats tècnics, professors de l'ETSINF, alumnes, titulats i professionals vinculats amb l'enginyeria informàtica perquè, a través de la conversa, aprenguen, comprenguen i aporten les idees personals sobre el paper de la dona en aquesta disciplina.
A més, es preveu il·lustrar aquesta jornada amb una exposició de biografies de les dones contemporànies destacades per la vinculació que tenen amb l'enginyeria informàtica.
Estan previstes dues xarrades: "Dona i enginyeria informàtica" -a càrrec de Xavier Molero, professor de l'ETSINF, i alumnes d'aquesta Escola- i "Dona i enginyeria informàtica, present i futur", amb la ponència de Blanca Gómez González, directora de Recursos Humans d'Espanya de Microsoft Ibèrica.
La jornada tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSINF, edifici 1E, el divendres 8 de març. La inscripció a la jornada és gratuïta. Per a participar-hi, prem a l'enllaç a peu de pàgina. Si vols consultar la informació completa de la jornada, prem al PDF que apareix a continuació.
Notícies destacades
Un Grammy llatí... amb segell UPV
"La música ens ensenya a escoltar i a conviure", afirma Rafael Serrallet, doctor en Música per la UPV guardonat a Las Vegas com a autor del millor àlbum instrumental del 2025
Dibuixa la Ciència per Nadal 2025 ja té guanyadors!
Un any més, el concurs ha estat ple d'imaginació, color i molta R+D amb segell UPV. En total, s'han presentat 248 dibuixos
El Beihang Valencia Polytechnic Institute (BVPI) avança amb pas ferm
El rector José E. Capilla i el president de la BUAA, Yunpeng Wang, signen quatre acords per a crear nous laboratoris conjunts d'R+D, en el marc de la visita institucional que una delegació de la BUAA ha fet a la UPV
Highly Cited Researchers 2025
Avelino Corma, Juan Bisquert i Luis Guanter, l'elit científica internacional amb segell de la Universitat Politècnica de València
Detecció precoç del càncer amb IA explicable
L'Institut VRAIN de la UPV participa en un projecte per a canviar la forma en què Europa aborda el cribratge del càncer, gràcies al poder col·lectiu de les dades compartides
Jornada Càtedres d'Empresa
La UPV es posiciona com a primera universitat espanyola en nombre de convenis de càtedres actius
