Bits en femení

L'Escola Tècnica Superior d'Informàtica de la UPV organitza la jornada "Bits en femení. Dones en l'enginyeria informàtica" el divendres 8 de març del 2013.
L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica commemora el Dia Internacional de la Dona amb la segona edició de la jornada "Bits en femení. Dones en l'enginyeria informàtica", que reflexiona sobre el paper de la dona en l'enginyeria informàtica i els seus diferents perfils i realitats professionals.
L'objectiu d'aquesta jornada és reunir professors de cicles i batxillerats tècnics, professors de l'ETSINF, alumnes, titulats i professionals vinculats amb l'enginyeria informàtica perquè, a través de la conversa, aprenguen, comprenguen i aporten les idees personals sobre el paper de la dona en aquesta disciplina.
A més, es preveu il·lustrar aquesta jornada amb una exposició de biografies de les dones contemporànies destacades per la vinculació que tenen amb l'enginyeria informàtica.
Estan previstes dues xarrades: "Dona i enginyeria informàtica" -a càrrec de Xavier Molero, professor de l'ETSINF, i alumnes d'aquesta Escola- i "Dona i enginyeria informàtica, present i futur", amb la ponència de Blanca Gómez González, directora de Recursos Humans d'Espanya de Microsoft Ibèrica.
La jornada tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSINF, edifici 1E, el divendres 8 de març. La inscripció a la jornada és gratuïta. Per a participar-hi, prem a l'enllaç a peu de pàgina. Si vols consultar la informació completa de la jornada, prem al PDF que apareix a continuació.
Notícies destacades
Gaza: el genocidi continua
Periodistes i associacions humanitàries denuncien a la UPV la violació sistemàtica del dret internacional, flagrant i políticament tolerada, en una barbàrie que continua massacrant la població palestina
Intel·ligència artificial en les unitats de vigilància intensiva Neonatal
Un estudi liderat per l'Institut ITACA mostra que la IA ajuda actualment a millorar el diagnòstic precoç, el monitoratge avançat i la predicció de complicacions en nounats prematurs o amb patologies greus
El motor silenciós
Les Medalles XXV Anys rendeixen tribut a la fonamental labor del personal UPV en un acte que homenatja també els qui van dedicar la seua vida a la institució
Primera degana
Laura Silvestre García pren possessió del seu càrrec com a primera degana de la Facultat de Belles Arts de la UPV, on va estudiar i s'hi va doctorar
L'estat de l'Albufera, en temps real
La UPV participa en el projecte OBEREK, que monitorarà la salut de l'ecosistema de l'Albufera de València i en farà públiques les dades
Projecte DIEM
La UPV potencia l'educació inclusiva, l'ocupació i el patrimoni cultural mediterrani al costat de centres educatius, d'investigació, empreses i institucions d'Itàlia, Jordània, Tunísia, Egipte i Palestina
