Admesos en la UPV

Si t'has preinscrit en un dels graus de la Universitat Politècnica de València, consulta els dies 25 i 27 de juliol les actualitzacions de les llistes d'espera.

El dimecres 18 de juliol de 2012, la Conselleria d'Educació fa públics els resultats de la preinscripció a la Comunitat Valenciana. Pots consultar-los en el primer enllaç que figura a peu de pàgina. Això s'anomena "Fase GVA". Simultàniament, la UPV assigna unes places addicionals als estudiants que estan en llista d'espera en les seues titulacions perquè puguen finalitzar el procés de matrícula com més prompte millor. Aquesta fase s'anomena "Ampliació UPV". Si estàs admès en una titulació, has d'acudir a matricular-te el dia i a l'hora que se t'indique a través de la web i per SMS (se t'assignarà una cita entre els dies 20 i 24 de juliol).

A continuació, la UPV comença un procés intern d'assignació de places, a causa que les llistes d'espera es mouen, perquè hi ha alumnes preinscrits que finalment no es matriculen. Encara que no estigues admès en la "Fase GVA" o en la d'"Ampliació UPV", pots estar admès en les fases següents. En aquest cas, matricula't en la data i l'hora que se t'indique. Si estàs admès en dues titulacions diferents, matricula't en la que més t'interesse. Si no estàs admès en cap titulació, estaràs en la llista d'espera.

Has d'estar pendent de les actualitzacions que es notifiquen en la web per si resultes admès. Les actualitzacions de les llistes d'espera es fan públiques els dies 18, 25 i 27 de juliol. Al setembre informarem de les titulacions que ofereixen places per a la fase B de la preinscripció.

Si no et matricules en la cita assignada, perds la plaça. Si et matricules d'una titulació i, posteriorment, eres admès en una altra que t'interessa més, pots matricular-te en aquesta última i anul·lar la matrícula anterior.

Aquest és un procés obert i substitueix l'antiga oferta pública de places vacants (coneguda popularment com subhasta). A la UPV ja no hi ha subhasta ni al juliol ni al setembre.

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades

Cancerless Cancerless