
Internet Startup Camp (ISC) és un curs promogut per la Universitat Politècnica de València, en el qual participen els responsables de la creació de projectes com Tuenti (Félix Ruíz), Weblogs (Julio Alonso), coches.com (Iñaki Arrola), todoexpertos.com (David Zaragoza), Startup Spain (Nast Marrero), Aspgems (Agustín Cuenca) o e_make (Álvaro Verdeja), entre d'altres.
ISC té una durada de sis dies, en jornades de matí i vesprada. Als matins, s'hi tractaran aspectes clau del disseny i el llançament d'un projecte d'Internet i es presentaran casos d'èxit espanyols explicats pels responsables. I a les vesprades, s'hi realitzaran activitats en panels paral·lels que inclouran ponències, grups de gestió de xarxes (networking), entrenament personal (coaching), tallers, activitats lúdiques i esportives, etc.
El curs pot seguir-se tant de forma presencial (inclou esmorzars i dinars) com en línia, i tant en temps real com en diferit. En tots dos casos, s'expedirà un certificat d'assistència.
Internet Startup Camp València 2012 té lloc del 16 al 21 de juliol, a la Ciutat Politècnica de la Innovació, el parc científic de la Universitat Politècnica de València. Si en vols més informació o inscriure-t'hi, fes clic en el primer enllaç.
Notícies destacades