Premis Estudia VLC

Premis Estudia VLC

Si tens un projecte innovador per a la ciutat de València, participa en els Premis Estudia VLC, que promou l'Ajuntament de València, amb la col·laboració de les universitats valencianes. Hi ha 6.000 euros en premis.



Promogut per l'Ajuntament de València, a través de la fundació INNDEA, i impulsat conjuntament per la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València, la Universitat Cardenal Herrera CEU i la Universitat Catòlica de València Sant Vicent Màrtir, Estudia VLC vol donar suport al treball dels investigadors universitaris amb la finalitat d'optimar el seu potencial cap a les estratègies i el desenvolupament de València.


Pots presentar el teu treball sempre que siga un projecte innovador la temàtica del qual siga l'urbanisme, el desenvolupament sostenible, la inclusió social, la pràctica esportiva, l'educació, les tendències econòmiques i socials, les bones pràctiques de ciutat, el turisme urbà, etc. Si la investigació és guanyadora, podrà ser difosa entre les entitats de la ciutat a les quals els puga interessar, inclòs l'Ajuntament de València, per a incorporar-la en l'estratègia de la ciutat i en la gestió municipal.


La convocatòria d'enguany està dotada amb 6.000 euros en premis, dividits en dues categories: treballs de final de màster o de grau, dotat amb 1.500 euros, i tesis doctorals, dotat amb 4.500 euros, que atorga una comissió d'avaluació integrada per les institucions que participen en el projecte Estudia VLC.


Es premiaran aquelles investigacions que millor s'adapten a la filosofia del projecte i que major benefici suposen per a la ciutat. També seran beneficiàries del premi les persones que han dirigit la investigació.


Si tens interès a participar en Estudia VLC o vols fer una consulta, escriu a l'adreça de correu electrònic que hi ha a continuació o telefona al número que hi ha més avall.




Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share


Notícies destacades


Encara queden places Encara queden places
Ets a temps de sol·licitar l'accés a dos títols de la UPV: el Grau en Ciències Ambientals (Gandia), i el Grau en Conservació i Restauració de Béns Culturals (València)
Prop de l'excel·lent Prop de l'excel·lent
Tres edificis del campus de Vera han aconseguit la màxima categoria d'eficiència energètica, després de la realització d'obres de millora
Ronda d'inversió històrica Ronda d'inversió històrica
iPronics aconsegueix 108 milions d'euros per a construir la infraestructura fotònica de la intel·ligència artificial
Rendiment i riscos per cas particular Rendiment i riscos per cas particular
Hernández-Orallo (VRAIN-UPV/ValgrAI) lidera un estudi internacional publicat en Science que planteja un canvi profund en l'avaluació dels sistemes d'IA
Doblet històric Doblet històric
El FSUPV Team conquesta Formula Student Àustria i reafirma el lideratge mundial de la UPV en enginyeria universitària
Apunta-t'hi! Apunta-t'hi!
Fotografia, disseny audiovisual, edició de vídeo, gestió cultural, art contemporani... Inscriu-te en els cursos de cultura de setembre i octubre


Contacta amb nosaltres

Envia'ns un suggeriment, una queixa o una felicitació. Consulta'ns directament els teus dubtes. Evita desplaçaments i esperes