Cinema en valencià

El dimarts 25 de gener arranca la nova programació de Cinema en valencià, el cicle que organitzen les universitats valencianes.



A la ciutat de València, les projeccions són els dimarts, a les 20 h, en els cinemes UGC Ciné Cité. Del 25 de gener al 8 de març, les pel·lícules que podràs veure són: Coneixeràs l'home dels teus somnis, l'última comèdia de Woody Allen; Pa negre, d'Agustí Villaronga; la primera part de Harry Potter i les relíquies de la mort; How About You (VOS), d'Anthony Byrne; Gru, el meu dolent preferit; Shutter Island (VOS), de Martin Scorsese; i Elisa K, de Judith Colell i Jordi Cadena.


L'entrada és gratuïta amb el carnet de la Universitat Politècnica de València. Amb cada carnet, el titular i un acompanyant hi poden entrar gratis. El preu de l'entrada és reduït per al públic en general i, a més, presentant la de la setmana anterior, pots obtenir una entrada gratis més.


El cicle Cinema en valencià el promouen la Universitat Politècnica de València, a través de l'Àrea de Promoció i Normalització Lingüística, i la Universitat de València, amb la col·laboració de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.


Pots consultar la cartellera en els enllaços que figuren a continuació.


Més informació


Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share


Notícies destacades


La UPV, en l'elit científica mundial La UPV, en l'elit científica mundial
121 investigadors i investigadores de la UPV figuren en el World's Top 2 % Scientists de la Universitat de Stanford
Palestina: 75 anys d'ocupació, resistència i dignitat Palestina: 75 anys d'ocupació, resistència i dignitat
Periodistes, activistes i responsables d'ONG en favor de la pau i la defensa dels drets humans es reuneixen el divendres 30 de gener a la UPV en una jornada de reflexió acadèmica i ètica sobre el conflicte, inscriu-t'hi i ves-hi!
Premi Imparable a la Innovació en Pacients Premi Imparable a la Innovació en Pacients
L'investigador de la UPV Jordi Linares rep el guardó pel projecte de recuperació de veu amb intel·ligència artificial desenvolupat per al malalt d'ELA Fran Vivó
Els reis visiten el projecte "Salvem les fotos UPV / Recuperar les memòries" Els reis visiten el projecte "Salvem les fotos UPV / Recuperar les memòries"
La iniciativa de la UPV ha permès recuperar, conservar i restituir vora 340.000 fotografies danyades per la dana (de 3.000 àlbums de 400 famílies)
Amb els més vulnerables Amb els més vulnerables
La UPV potencia la històrica Càtedra d'Infància i Adolescència, referència estatal i amb més de dotze anys d'història i compromís social
A la recerca del talent UPV A la recerca del talent UPV
La Universitat Politècnica de València i Oracle signen un conveni per a fomentar la formació en Tecnologies de la Informació


Contacta amb nosaltres

Envia'ns un suggeriment, una queixa o una felicitació. Consulta'ns directament els teus dubtes. Evita desplaçaments i esperes