"UPV, que et vull verda"

Participa en la Setmana del Medi Ambient de la UPV, del 15 al 21 de novembre del 2021

[ 12/11/2021 ]

En la Setmana del Medi Ambient 2021, que se celebra del 15 al 21 de novembre, la UPV s'ha proposat conscienciar sobre la cura i el gaudi de les zones verdes dels campus.

Sota el lema “UPV, que et vull verda”, durant aquesta setmana es donarà a conèixer la riquesa ambiental de les zones verdes de la UPV, tant en espècies vegetals com animals, així com les activitats en relació amb la gestió sostenible de les zones verdes. A més, es pretén promoure la visió crítica i l'aportació de propostes de millora dels espais exteriors de la UPV.

La Unitat de Medi Ambient et proposa un repte

Si vols formar part d'una UPV cada dia més verda, canvia els teus hàbits, emplena una enquesta i recull un obsequi.

Enquesta per a l'alumnat

Enquesta per al personal

Estands informatius

Durant aquesta setmana, la Unitat de Medi Ambient informarà la comunitat universitària sobre la campanya i entregarà els regals per haver emplenat l'enquesta.

El dimecres 17 se celebrarà el Dia del Medi Ambient a Alcoi; el dijous 18, a València, i el divendres 19, a Gandia.

Exposició a la Casa de l'Alumnat

La campanya s'ha elaborat en col·laboració amb alumnat de la UPV, que ha dissenyat la pàgina web i la cartelleria com a part del Projecte Transversal II del Grau en Disseny i Tecnologies Creatives de la UPV.

A la sala d'exposicions de la Casa de l'Alumnat poden veure's tots els cartells dissenyats per l’estudiantat.

Reconeixement ambiental 2020

El dimarts 16 de novembre, el rector de la UPV entregarà el Reconeixement Ambiental 2020. Enguany, el servei guanyador ha sigut la Unitat de Formació per a l'Administració i els Serveis Universitaris (UFASU), per la seua aposta per la gestió ambiental, pels excel·lents resultats ambientals en l'auditoria interna de la UPV i per la implicació i participació dels/de les membres de la unitat, especialment la de la interlocutora ambiental.

Aquest reconeixement es va implantar a la UPV l'any 2012. El seu objectiu és reconèixer públicament l'esforç realitzat per les persones membres de la comunitat universitària. Aquesta distinció té una dotació econòmica de 3.000 euros, a més del lliurament del diploma.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny