- -
UPV
 
30/09/08
Notícia
Gregal: un sistema de gestió de sol'licituds i incidències informàtiques.
L'Àrea de Sistemes d'Informació i Comunicacions (ASIC) posa en marxa l'aplicació Gregal amb l'objecte de millorar l'atenció als usuaris d'ordinadors, aplicacions i serveis informàtics a la Universitat Politècnica de València.
Gregal és un sistema de gestió de sol'licituds i incidències que complementa el servei d'atenció telefònica (ext. 77750) de l'ASIC. El servei d'atenció telefònica continuarà atenent-vos en l'horari habitual (de dilluns a divendres, de les 8.30 h a les 20:30 h). Els principals avantatges que s'obtenen de l'ús de l'aplicació Gregal són:
                    - Teniu accés al sistema 24 hores al dia i 365 dies a l'any.                     - Podeu introduir una sol'licitud o incidència en el sistema emplenant un formulari senzill.                     - Podeu consultar l'estat de la vostra sol'licitud o incidència.                     - Podeu consultar l'històric de tasques resoltes i la solució final.                     - Podeu rebutjar la finalització d'una tasca que ha sigut resolta de manera insatisfactòria.                     - És un sistema de finestreta única per a la gestió de les vostres incidències, atès que els tècnics informàtics de centres i unitats s'estan integrant progressivament. En aquesta primera fase, té accés al sistema tot el personal de la UPV (personal d'administració i serveis, personal docent i d'investigació). Diversos enllaços us facilitaran l'accés a Gregal en la intranet (http://www.upv.es), en la web de l'ASIC (http://www.upv.es/asic) o clicant ACÍ. Podeu obtenir més informació sobre el tema en:                     - Introducció a Gregal                     - Ús de l'aplicació Gregal O telefonant a l'extensió 77750 (96 387 77 50 si telefoneu des de fora de la Universitat).

EMAS upv