Gregal és un sistema de gestió de sol'licituds i incidències que complementa el servei d'atenció telefònica (ext. 77750) de l'ASIC. El servei d'atenció telefònica continuarà atenent-vos en l'horari habitual (de dilluns a divendres, de les 8.30 h a les 20:30 h).
Els principals avantatges que s'obtenen de l'ús de l'aplicació Gregal són:
- Teniu accés al sistema 24 hores al dia i 365 dies a l'any.
- Podeu introduir una sol'licitud o incidència en el sistema emplenant un formulari senzill.
- Podeu consultar l'estat de la vostra sol'licitud o incidència.
- Podeu consultar l'històric de tasques resoltes i la solució final.
- Podeu rebutjar la finalització d'una tasca que ha sigut resolta de manera insatisfactòria.
- És un sistema de finestreta única per a la gestió de les vostres incidències, atès que els tècnics informàtics de centres i unitats s'estan integrant progressivament.
En aquesta primera fase, té accés al sistema tot el personal de la UPV (personal d'administració i serveis, personal docent i d'investigació).
Diversos enllaços us facilitaran l'accés a Gregal en la intranet (
http://www.upv.es), en la web de l'ASIC (
http://www.upv.es/asic) o clicant
ACÍ.
Podeu obtenir més informació sobre el tema en:
-
Introducció a Gregal
-
Ús de l'aplicació Gregal
O telefonant a l'extensió 77750 (96 387 77 50 si telefoneu des de fora de la Universitat).