• Si vas a sol·licitar beca: documentació necessària per a la sol·licitud de la mateixa, segons convocatòria. Informa't.
• Títol o carnet de Família Nombrosa expedit per l'Administració Autonòmica competent de la Comunitat Autònoma on tingues la residència. En el cas que pertangues a una de les següents comunitats: Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Canàries, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Cantàbria, Catalunya, Comunitat Valenciana, Extremadura, Galícia, La Rioja, Madrid, Múrcia, Navarra i País Basc, no serà necessari que aportes documentació, la Universitat ho comprovarà a través de la plataforma d'interoperabilitat. Si a l'inici del curs el títol està en tramitació, aportar el justificant de reconeixement o renovació i declaració jurada del tipus de família nombrosa en què es classifica.
• Títol que acredite la condició de Família Monoparental a la Comunitat Valenciana (Títol col·lectiu o carnet individual) emés per l'Administració Autonòmica competent. Si a l'inici del curs el títol està en tramitació, justificant de reconeixement o renovació i declaració jurada de la categoria de família monoparental en la qual queda classificada.
• Document acreditatiu de condició de persona amb Discapacitat, emés per l'Administració Autonòmica competent. En el cas que pertangues a una de les següents comunitats: Andalusia, Aragó, Astúries, Balears, Canàries, Castella-Lleó, Castella-la Manxa, Cantàbria, Catalunya, Comunitat Valenciana, Extremadura, Galícia, La Rioja, Madrid, Múrcia i navarra, no serà necessari que aportacions la documentació, serà comprovat a través de la plataforma d'interoperabilitat.
• Document acreditatiu de condició de víctima de terrorisme, emés per l'òrgan competent.
• Les víctimes d'actes de violència de gènere, hauran d'acreditar la situació mitjançant qualsevol dels mitjans previstos en la Llei 1/2004 de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere.
• Alumnes que hagen estat subjectes al sistema protecció de menors o al sistema judicial de reeducació, acreditació per part de l'òrgan competent (Vicepresidència Primera i Conselleria de Servicis Socials, Igualtat i Vivenda).
• Resolució administrativa que reconega la condició de patir lesions invalidants en operacions internacionals de pau i seguretat, i/o que acredite ser descendent o cònjuge de persona morta en eixes operacions.
• Resolució administrativa que reconega la condició de ser persona refugiada o amb dret de protecció subsidiària.
• Resolució de concessió de l'ingrés mínim vital.
• Informe dels servicis socials municipals de l'Ajuntament de residència en cas d'estar en situació d'exclusió social i no percebre la renda valenciana d'inclusió social.
En cas que siga necessari que aportacions la documentació acreditativa que dona dret a exempció/bonificació en el pagament dels preus públics hauràs de pujar-la a través de la teua Intranet, apartat Secretària Virtual/ Documentació de matrícula.
Consulta en l'apartat “Informació específica del teu centre d'estudis”, en este mateix sobre virtual, per a ampliar la informació de com, quan i on has d'aportar la documentació.