Acreditació o document "no oficial" expedit per la UNED, amb qualificació d'admissió, i en el seu cas les qualificacions de les Proves de competències Específiques (PCE).
En el cas d'alumnes que presenten acreditació provisional expedida per la UNED, aquesta haurà de ser substituïda per la definitiva el més aviat possible, sempre abans del 15 d'octubre.
Els alumnes de nou ingresse que hagen cursat estudis no universitaris en sistemes educatius estrangers i que no hagen acreditat l'homologació en el Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports (MEFPD abans MEC) d'aquests estudis, tindran de termini per a presentar la mateixa fins al 15 d'octubre. En cas contrari, es procedirà a donar-los de baixa en la seua matrícula.