25/02/20
Notícia
Juan Carlos Moreno Cabrera i Jordi Sebastià i Talavera, estaran amb nosaltres en la XXV Jornada de Sociolingüística

Investigadors i polítics, com Juan Carlos Moreno Cabrera i Jordi Sebastià, debatran sobre la realitat sociolingüística del valencià en diferents contextos.

Juan Carlos Moreno Cabrera és Doctor en Filosofia i Lletres per la Universitat Autònoma de Madrid. Des de 1993 és catedràtic del Departament de Lingüística, Llengües Modernes, Lògica i Filosofia de la Ciència de la Universitat Autònoma de Madrid.

Jordi Sebastià i Talavera és escriptor, periodista i professor universitari. Entre 2011 i 2014 va ser alcalde de Burjassot. En les eleccions al Parlament Europeu de juny de 2014 va ser triat eurodiputat dins de la coalició Primavera Europea.

Segur que ens espera un diàleg apassionant entre ambdós en la XXV Jornada de Sociolingüística d'Alcoi.