Finalitat

Retalls de premsa

25/10/18
Turismo inteligente
 La nova col·laboració amb l'Ajuntament de Gandia es centra en el turisme intel·ligent. L'objectiu principal és desenvolupar un turisme basat en la tecnologia i la innovació.

La Universitat Politècnica de València i l'Ajuntament de Gandia signen un conveni per desenvolupar la Càtedra de Turisme Intel·ligent. Aquest projecte té com a objectiu un nou model de turisme, basat en la tecnologia.

La Càtedra s'encarregarà no només de desenvolupar idees, també realitzarà tallers, màsters, activitats per a docents, convocatòries de beques, premis, concursos d'idees i activitats que puguen elaborar els estudiants per a la millora i promoció de Gandia.

El dia 27 de Març de 2018 va signar el amb l'Ajuntament, on van estar el rector de la UPV, Francisco Mora, i l'alcaldessa de Gandia, Diana Morant, i a l'acte també han assistit el director del Campus de Gandia, Jesús Alba, el vicerector d'Ocupació i Emprenedoria de la UPV, José Millet, i el subdirector de Càtedres d'empresa del Campus de Gandia, Vicent Altur.

Més informació:
Cátedra