- -
UPV
 

Finalitat

Actividades

Retalls de premsa

 
Actividad de soporte a la docencia de grado, máster y postgrado al Campus de Gandía: colaborando en la formación de temáticas turísticas, en la captación de alumnas, en la comunicación y difusión de
Càtedra Turisme Intel·ligent GANDIA Memoria 2018 Actividad de soporte a la docencia de grado, máster y postgrado al Campus de Gandía: colaborando en la formación de temáticas turísticas, en la captación de alumnas, en la comunicación y difusión de  ...

Al campus de Gandia estan impartint-se actualment el següents graus i dobles graus:
  • Doble grau en Administració i Direcció d'Empreses + Turisme 
  • Doble Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge + Comunicació Audiovisual 
  • Grau en Ciències Ambientals 
  • Grau en Comunicació Audiovisual 
  • Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge (1) 
  • Grau en Tecnologies Interactives 
  • Grau en Turisme
Y també el màsters universitaris:
  • Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners
  • Màster Universitari en Continguts i Aspectes Legals en la Societat de la Informació
  • Màster Universitari en Enginyeria Acústica
  • Màster Universitari en Postproducció Digital
Això ens porta a la situació actual de 5 graus, dos dobles graus i 4 màsters impartint-se actualment al Campus de Gandia, amb un volum, junt a la oferta formativa de cursos i altres que arriba a 2400 persones que visiten i/o residixen en Gandia. Un 11% és alumnat estranger, i de la resta d’alumnes, sols el 17% són de la Comarca de la Safor, el que significa que el Campus de Gandia i la marca Gandia són un focus d’atracció fora de la nostra comarca, amb el benefici que això suposa. 
La càtedra ha realitzat una campanya de comunicació amplia, que ha arribat a les Xarxes Socials (sobretot Facebook e instagram), campanyes de captacions nacionals específiques en web especialitzades (nota de corte, yaq, etc.), diferents emissores de ràdio (totes les de emissió a La Safor, i campanyes a les Illes Balears, comarques centrals, la marina, i altres), molts mitjos de premsa diària o periòdica (tots el mitjos d’influència en La Safor, i altres de fora de la Comunitat Valenciana com Madrid i Andalusia), materials de difusió de Gandia, etc. 
A data de hui, i gràcies també a estes campanyes, el Campus de Gandia ha crescut un 8% el seu alumnat de grau, i passa a tindre de un 6% a un 6,5% de tot l’alumnat de la Universitat Politècnica de València.

EMAS upv