Torna Campus Salut Gandia

30 hores ininterrompudes de competició, aprenentatge i diversió

Després de l'èxit obtingut l'any passat, torna Campus Salut Gandia: la hackató universitària sobre reptes de salut i benestar actuals. Es tracta d'un esdeveniment dissenyat per a motivar i inspirar  estudiants de qualsevol grau, titulació i universitat, així com a qualsevol persona interessada en l’àrea de la innovació en salut, benestar i emprenedoria.

Aquesta trobada permetrà a les persones participants adquirir noves habilitats, resolent un repte actual en l'àmbit de la salut. A més, per a presentar les idees, comptaran amb el suport de personal expert i podran compartir la seua experiència amb totes les persones que hi assistisquen. En definitiva, 30 hores ininterrompudes on aprendre, emprendre i divertir-se.

La segona edició de Campus Salut Gandia, organitzada pel programa Safor Salut i el campus de Gandia de la UPV, compta amb la col·laboració de l'Ajuntament de Gandia, EIT Health i ITACA Institute - Institute of Information and Communication Technologies. També amb el patrocini i el suport de més d'una desena d'empreses.

Vols participar en la segona edició de Campus Salut Gandia? Inscriu-te en la pàgina web de Campus Salut Gandia

(26/04/2024)