Medalles XXV aniversari

Emoció i records en el reconeixement al personal de la institució universitària

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha celebrat el tradicional lliurament de Medalles XXV aniversari al personal que ha complit 25 anys de treball en la institució. En aquest acte s'ha volgut agrair el treball que dia a dia duen a terme en els diferents departaments, instituts, escoles i servicis.

Enguany, s'han concedit 129 medalles. En nom de totes ha parlat Lola Teruel, professora del Departament d'Economia i Ciències Socials al Campus de Gandia, qui ha recordat que“la nostra decisió de quedar-nos ací ha servit i ha suposat una contribució a la societat en moltes formes: com a investigadors, com a personal d'administració, com a acompanyants d'estudiants”. Així mateix, “treballar en el sector de l'educació suposa construir i seguir el llegat de moltes altres persones que han apostat i lluitat al llarg dels anys”.

En la seua intervenció, la professora del Campus de Gandia també ha assenyalat que “hem hagut d'adaptar-nos a situacions difícils com la recent pandèmia, això sí, l'esforç de tots i totes ens ha portat a construir la nostra universitat, inclusiva, solidària, moderna, diferent, accessible, sostenible que destaca en rànquings internacionals i nacionals. I, tot això és gràcies al patrimoni més preuat i important de la nostra universitat que són els seus recursos humans”.

Per a finalitzar, Lola Teruel ha apuntat que “cal continuar treballant, sent conscients que els canvis i les decisions que hui prenem serviran a uns altres en el futur. I, especialment, ajudant els nostres alumnes, companys i agraint que uns altres ens van ajudar en el seu moment”.

Personal jubilat

La creació i concessió de les Medalles XXV anys va ser aprovada per part del Consell de Govern de la UPV al maig de 2006, i des de llavors es lliuren cada curs acadèmic.

Durant l'esdeveniment, es va homenatjar també al personal que s'ha jubilat al llarg de l'any 2023, 67 persones representades en les paraules de Francisco Javier Fuenmayor.

(15/03/2024)