La teua opinió és important

Valora la teua satisfacció amb els serveis prestats per la UPV emplenant l'enquesta del programa Pegasus

La Universitat Politècnica de València (UPV) ha llançat l'enquesta anual de satisfacció per a recollir l'opinió de la comunitat universitària sobre la qualitat dels serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió.

Aquesta iniciativa, que es duu a terme cada any, té com a objectiu mesurar la satisfacció d'estudiants, professorat i personal d'administració i serveis, amb l'objectiu de canviar el que no funciona i detectar el que es pot millorar.

Totes les persones membres de la comunitat universitària estem convidades a participar en l'enquesta Valora la UPV, a través del correu electrònic que ja hem rebut. Les respostes són confidencials i els resultats són importants perquè la direcció de la UPV puga millorar la manera de fer les coses i reconèixer l'esforç de les unitats i persones que hi treballen.

Participar és fàcil: selecciona els serveis de la UPV que has utilitzat l'últim any i conta’ns la teua opinió sobre aquests. Puntua la informació que has rebut quan els has utilitzat; si ha sigut fàcil o no sol·licitar el servei; si el termini ha resultat adequat; quin tracte has rebut, i si hi ha coses que creus que es poden millorar.

Si eres estudiant i participes en l'enquesta, podràs guanyar un dels 50 lots de productes UPV que se sortegen.

El termini per a emplenar l'enquesta finalitza el 15 de març del 2024.

(01/03/2024)