Valora la teua satisfacció amb els serveis prestats per la UPV emplenant l'enquesta del programa Pegasus
La Universitat Politècnica de València (UPV) ha llançat l'enquesta anual de satisfacció per a recollir l'opinió de la comunitat universitària sobre la qualitat dels serveis prestats per les unitats administratives, tècniques i de gestió.
Aquesta iniciativa, que es duu a terme cada any, té com a objectiu mesurar la satisfacció d'estudiants, professorat i personal d'administració i serveis, amb l'objectiu de canviar el que no funciona i detectar el que es pot millorar.
Totes les persones membres de la comunitat universitària estem convidades a participar en l'enquesta Valora la UPV, a través del correu electrònic que ja hem rebut. Les respostes són confidencials i els resultats són importants perquè la direcció de la UPV puga millorar la manera de fer les coses i reconèixer l'esforç de les unitats i persones que hi treballen.
Participar és fàcil: selecciona els serveis de la UPV que has utilitzat l'últim any i conta’ns la teua opinió sobre aquests. Puntua la informació que has rebut quan els has utilitzat; si ha sigut fàcil o no sol·licitar el servei; si el termini ha resultat adequat; quin tracte has rebut, i si hi ha coses que creus que es poden millorar.
Si eres estudiant i participes en l'enquesta, podràs guanyar un dels 50 lots de productes UPV que se sortegen.
El termini per a emplenar l'enquesta finalitza el 15 de març del 2024.