Emplea 2024

Torna el programa pioner de la UPV que ajuda estudiants i titulades a posicionar-se en les organitzacions

Enfrontar-se a reptes és una gran manera d'aprendre i créixer professionalment. Això és el que els espera a les 40 seleccionades que, en els pròxims mesos, participaran en el programa Emplea, un projecte trencador amb el qual la Universitat Politècnica de València (UPV), a través del seu Vicerectorat d'Ocupació i Formació Permanent, ajuda les seues alumnes i titulades a posicionar-se en les organitzacions.

Inscripcions obertes

Les inscripcions per a participar en la segona edició estan obertes fins al 8 de febrer en la pàgina web d'Emplea, on es publicaran també els reptes de les aspirants. Les seleccionades treballaran junt amb les mentores durant els pròxims mesos, i presentaran els seus reptes davant un tribunal que avaluarà els resultats obtinguts.

La padrina de la segona promoció farà lliurament dels premis a les participants, i consisteixen en un 1r premi de 3.000 €, un 2n premi de 2.000 € i un 3r premi de 1.000 €.

Un programa d'èxit

L'any passat es van inscriure en el programa quasi 300 alumnes, de les quals se’n van seleccionar 40. L'impacte d'aquest programa ha sigut molt positiu, ja que quasi el 75% de les participants s'han incorporat al mercat laboral en llocs qualificats, i el 25% restant segueixen estudis en escoles de negoci com IESE o universitats de gran prestigi com la KTH de Suècia.

(01/01/2024)