Segueix el canal de WhatsApp de la UPV

L'Àrea de Comunicació posa en marxa aquest nou canal, que conviurà amb el de Telegram

La Universitat Politècnica de València (UPV), continua ampliant les vies de comunicació amb la comunitat universitària i posa en marxa un canal de WhatsApp.

L’objectiu d’aquest canal és oferir una via ràpida i eficaç de comunicació, com també està fent des de febrer del 2022 a través del canal de Telegram. A partir d’ara, els dos canals conviuran i oferiran la mateixa informació. Tria quin s’adapta millor a tu!

Què trobaràs en WhatsApp?

Les publicacions del canal de WhatsApp UPV - Universitat Politècnica de València s'estructuren en cinc línies de contingut diferenciades per colors:

AldiaUPV (groc): tot el que té a veure amb la formació acadèmica oficial (dates d'inscripció i matrícula, beques, etc.)

MixUPV (blau): jornades, premis, actes acadèmics, notícies de la comunitat universitària...

VidaUPV (verd): cultura, esport i oci.

InfoUPV (roig): comunicats oficials i informació general sobre espais, serveis i processos.

InvestigaUPV (negre): publicacions, articles, notícies i projectes relacionats amb l’R+D+I.

Com se segueix el canal UPV-Universitat Politècnica de València

Pots anar al canal directament al canal fent clic en aquest enllaç. A la part superior, has de clicar sobre el botó Segueix. I si actives la campaneta, que està dalt a la dreta, rebràs les notificacions.

Segueix-nos! Ja hem començat a informar per aquest canal.

(01/12/2023)