Cortoons Gandia Festival

XIX Festival internacional de curtmetratges d'animació

Amb el patrocini i la col·laboració del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), arriba Cortoons Gandia Festival. La XIX del certamen internacional de curtmetratges d'animació -organitzada per Cortoons Festival, l'Ajuntament de Gandia i la Generalitat Valenciana, a través de l’Institut Valencià de Cultura- se celebrarà del 19 al 22 d'octubre.

Aquest certamen, que novament acull la Ciutat Ducal, promou en l’àmbit mundial l'animació audiovisual de qualitat. Així mateix, serveix de trobada entre artistes i professionals, i propícia l'intercanvi d'experiències, difonent en múltiples espais, tant els curtmetratges participants com les activitats programades.

Com en edicions anteriors, l'Aula Magna del Campus de Gandia serà escenari de la presentació i projecció de curtmetratges. A més, s'ha organitzat una trobada amb la directora portuguesa Mariana Ferreira i després de la seua intervenció, la projecció del llargmetratge “Mary and Max”, d'Adam Elliot. Serà el divendres, 20 d'octubre, de 10.00 a 13.30 hores. L'entrada és lliure.

Per a més informació sobre les diferents activitats, consulta la pàgina web del Cortoons Gandia Festival.

(16/10/2023)