Universitat Sčnior

Obert el termini de matrícula per al curs 2023-2024 al Campus de Gandia

Ja està obert el període de matrícula del programa Universitat Sènior del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) per al curs 2023-2024. La inscripció pot realitzar-se tant en línia (en qualsevol moment, a través del Centre de Formació Permanent de la UPV) com de manera presencial (els dimarts i els dijous, de 9.30 a 12.00 hores, a l'Aula 30 del campus universitari).

Curs 2023-2024, nou programa universitari dirigit a majors de 50 anys

El programa sènior celebrarà la seua setena edició al Campus de Gandia durant el curs 2023-2024. I, com en altres ocasions, aquesta nova edició comptarà amb “una àmplia i variada oferta formativa”, ha indicat Bernardino Roig, coordinador del programa.

Mitologia al cinema i les sèries; Interpretació del paisatge cultural mediterrani i els seus recursos transversals; Felicitat i neurociència: què ens diu la psicologia; Taller d'introducció a l'escriptura creativa; Audicions comentades: una visió crítica de la història de la música; Claus de la comunicació mediàtica; Les dones genis de la història de l'art; El nostre patrimoni i naturalesa en O-City; Història de la Safor: del Parpalló a la Galeria Daurada; Altres cultures i altres costums: introducció a la comunicació intercultural i Educació financera bàsica són les assignatures que inclou el programa acadèmic del pròxim curs.

A més, una altra de les novetats del pròxim curs és l'edat per a ser alumna o alumne “que passa de 55 a 50 anys, tal com ja succeeix en els programes d'altres universitats”, ha subratllat la responsable de la Universitat Sènior UPV, Ana Muñoz.

El curs acadèmic 2023-2024 del programa Universitat Sènior del Campus de Gandia es desenvoluparà del 15 d'octubre de 2023 al 30 de maig de 2024. Les classes s'impartiran a la Sala de Conferències 1 i 4, els dimarts i els dijous, de 16.30 a 17.30 hores i de 18.00 a 19.00 hores.

Per a més informació, consulteu aquest enllaç.

(01/06/2023)