Resultats de les PAU 2023

Consulta les notes de la convocatòria ordinària, a partir del 16 de juny

L'alumnat que ha realitzat les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) en la convocatòria ordinària de juny de 2023 podrà consultar, a partir de les 13 hores del divendres, 16 de juny, els resultats obtinguts. Per a això, cada estudiant ha d'accedir al Portal de l'Alumnat amb el seu usuari i contrasenya.

Quant a la convocatòria extraordinària de les PAU, la realització dels exàmens tindrà lloc els dies 4, 5 i 6 de juliol. Els resultats estaran disponibles l'11 de juliol, des de les 17 hores. La mecànica per a accedir al Portal de l'Alumnat és la mateixa que en la convocatòria de juny.

Termini per a sol·licitar revisions

Poden sol·licitar-se des del dilluns, 19 de juny, fins a les 14 hores del dimecres, 21 de juny, a través del Portal d'Alumnat de les PAU. Els resultats es podran consultar a partir de les 15 hores del 27 de juny.

L'estudiant que no sol·licite la revisió podrà imprimir la targeta amb els seus resultats a partir de les 14 hores del 21 de juny. En canvi, qui demane revisió podrà imprimir-la a partir del 27 de juny.

En la pàgina web de la Conselleria d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital està disponible tota la informació relativa a les Proves d'Accés a la Universitat del curs 2022-2023.

(10/06/2023)