#CičnciaDiversaUPV

Comparteix la teua opinió, vivències, reflexions sobre la realitat del col·lectiu LGTBIQ+ en l'àmbit acadèmic i científic

Ser part del col·lectiu LGTBIQ+ en l'àmbit acadèmic o en el científic, malgrat els avanços normatius, encara fa que moltes persones (es calcula que un 72%) no manifesten la seua identitat per a evitar possibles repercussions en les seues carreres professionals o un impacte hostil en el seu entorn sociolaboral. Facilitar la visibilitat i confort social de les persones LGTBIQ+ en qualsevol entorn és una meta conjunta de responsabilitat compartida.

Per això, et convidem a participar en #CiènciaDiversaUPV, un projecte impulsat per la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+I) de l'Àrea de Comunicació de la nostra Universitat, amb la col·laboració de la Unitat d'Igualtat de la UPV i el grup Diversa de Generació Espontània, i la participació d’It Gets Better España.

Aquest projecte, que compta amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri de Ciència i Innovació, pretén donar veu a totes les persones de l'àmbit científic, professorat i estudiants, amb l'objectiu de crear una xarxa de referents i persones aliades per la diversitat afectivosexual i de gènere, i el reconeixement de les seues aportacions acadèmiques, científiques i professionals.

Com participe?

El pròxim 3 de maig, de 12 h a 15 h, ens trobaràs al costat de la cafeteria del Campus de Gandia.

Les càmeres del projecte estaran als tres campus perquè compartisques la teua opinió, vivències, reflexions o testimoniatges sobre la realitat del col·lectiu LGTBIQ+ en l'àmbit acadèmic i científic.

Aquestes opinions i testimoniatges podran ser difosos posteriorment a través dels comptes oficials de la UPV en diferents mitjans socials, sempre amb un objectiu: contribuir a una major visibilització del col·lectiu LGTBIQ + en aquests àmbits i al reconeixement de drets de cada persona, independentment de com visca la seua identitat.

La teua veu pot canviar la vida d'una altra persona! T'esperem!

(01/05/2023)