Continuaciķ d'estudis a la UPV

S'obri, del 27 de febrer al 14 de març, el termini ordinari d'admissió per a alumnes amb estudis universitaris en l'estranger o parcials a Espanya

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del Servei d'Alumnat, ofereix la possibilitat de canviar d'estudis universitaris, amb vista al curs 2023-2024, tant a persones amb estudis universitaris estrangers com a alumnes amb estudis oficials parcials espanyols, sempre que complisquen el requisit d'obtenir el reconeixement d'almenys 30 crèdits en els estudis que vulguen cursar.

Fins al dimarts 14 de març (inclòs) roman obert el termini ordinari d'admissió, amb una oferta important i variada de 515 places.

Per a accedir a la sol·licitud, les persones membres de la UPV només han d'identificar-se amb el DNI i el PIN de la comunitat universitària, mentre que la resta de persones interessades han de demanar un identificador previ a través del mateix enllaç de la sol·licitud (aquest identificador es pot demanar fins a les 14.00 h de l'últim dia del termini).

La sol·licitud de reconeixement, obligatòria

En fer la sol·licitud d'admissió, és obligatori emplenar la sol·licitud de reconeixement de crèdits de les assignatures cursades a través de l'apartat Gestió de reconeixement. Si els estudis aportats són estrangers, d'acord amb el Decret de taxes de la Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital per al curs 2022-2023, l'estudi de la sol·licitud de reconeixement comporta una taxa de 129,36 euros.

En aquest cas (estudis estrangers), per a les persones membres de la UPV, l'aplicació genera un rebut d’aquesta taxa que es carrega en el compte de matrícula. Per a la resta de persones, genera un rebut que cal imprimir i abonar, i adjuntar la còpia del pagament corresponent a la resta de documentació.

Per a qualsevol consulta, pots dirigir-te al centre on sol·licites l’admissió, a través de l’aplicació poli(Consulta).

Les sol·licituds que tenen el reconeixement mínim de 30 crèdits s'ordenen i prioritzen d’acord amb els barems establits.

La matrícula, el 25 de juliol del 2023

L’alumnat admès en el termini ordinari ha de realitzar la matrícula el 25 de juliol del 2023. Els crèdits reconeguts s'incorporen a l'expedient en el moment de la matriculació, amb un cost que cal ingressar –segons la normativa vigent– del 25% del valor del crèdit.

(07/03/2023)