La dona i la xiqueta en la cičncia

Tercera edició del fòrum organitzat per Las Provincias

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acollirà la tercera edició del fòrum “La dona i la xiqueta en la ciència”, que organitza el diari Las Provincias

Durant la sessió, emmarcada en la commemoració de l’11F-Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència, participaran la professora del campus i directora del Màster Universitari en Avaluació i Seguiment Ambiental d'Ecosistemes Marins i Costaners, Silvia Falcó; la catedràtica de la UPV i subdirectora de l'Institut de Disseny i Fabricació (IDF), Nuria Lloret i Silvia Vilariño, tècnica de l'Institut d'Investigació per a la Gestió Integrada de Zones Costaneres (IGIC)

També intervindran la directora d'innovació de GOLab de Global Omnium, Ester Méndez; la investigadora de l'Àrea Càncer i Salut Pública de la Fundació per al Foment de la Investigació Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO), Marina Pinto i la periodista María José Carchano.

La trobada, que se celebrarà de manera presencial, tindrà lloc aquest dijous, 9 de febrer, de 17.00 a 19.30 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia. Per a reservar la teua plaça, envia un correu electrònic a l'adreça foro@lasprovincias.es amb les teues dades de contacte.

(07/02/2023)