Premi Sambori 2023

Les obres es podran presentar fins al 15 de març del 2023 i hi ha dotació econòmica per als tres millors relats

La Fundació Sambori, amb la col·laboració de la Universitat Politècnica de València i la resta d'universitats públiques valencianes, ha convocat el 20è Concurs Universitari de Narrativa Curta en Valencià, Premi Sambori 2023.

El certamen s’adreça a l’alumnat de les cinc universitats públiques valencianes matriculat en qualsevol titulació durant el curs 2021-2022, siga de grau, màster o doctorat.

Les obres es podran presentar fins al 15 de març del 2023 i hauran de ser originals, inèdites, no premiades en cap altre concurs i amb una qualitat lingüística adequada al nivell. L’autoria pot ser individual o col·lectiva.

El primer premi està dotat amb 1.000 euros; el segon, amb 750, i el tercer, amb 500. En cas que hi haja accèssits, estaran dotats amb 250 euros cadascun. Els relats guanyadors es publicaran dins de la col·lecció «Arc de Sant Martí» que edita la Fundació Sambori i també en la seua pàgina web.

Premi Sambori 2022

En l’edició de 2022, tres estudiants de la UPV van resultar guardonats: El primer premi va ser per a Rebecca Esquinas, per l’obra “Vinci; el tercer premi per a Adrià Capellino, per “Armistici”, i el segon accèssit per a Daniel Sancho, per “Reverberants d’ultratomba”.

(01/01/2023)