Conferència inaugural del curs acadèmic 2022-2023

La ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, serà l'encarregada d'impartir la conferència inaugural

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebrarà la Conferència inaugural del curs acadèmic 2022-2023 dimecres que ve, 9 de novembre, a les 18.30 hores, a l'Aula Magna del centre universitari.

L'acte estarà presidit pel rector de la UPV, José E. Capilla, acompanyat per Víctor Sánchez, subdirector 1r/Cap d'Estudis i director en funcions per substitució reglamentària de l'Escola Politècnica Superior de Gandia (EPSG).

Durant el transcurs de la cerimònia es presentarà la memòria anual del centre i s'entregaran els premis final de grau (cinc premis amb els seus corresponents accèssits per als millors estudiants que hagen finalitzat algun dels graus impartits al Campus de Gandia, en el període comprés entre l'1 d'octubre de 2021 i el 30 de setembre de 2022).

Conferència inaugural a càrrec de Diana Morant, ministra de Ciència i Innovació

Amb el títol "Ciència i innovació a Espanya: un nou impuls per a la transformació del país", la ministra de Ciència i Innovació, Diana Morant, serà l'encarregada d'impartir la conferència inaugural. Enginyera de Telecomunicació per la UPV, va ser alcaldessa de Gandia durant el període comprés entre 2015-2021. També, ha sigut membre del Consell de Turisme de la Generalitat Valenciana des de juny de 2015 fins a setembre de 2021 i pertany al Consell Territorial del FEMP des de setembre de 2019.

A més, va formar part del Consell d'Administració de l'Autoritat Portuària de València des de gener de 2020 fins a juliol de 2021. Així mateix, ha sigut vocal de l'òrgan decisori de l’Spain Convention Bureau des de juny de 2016 fins a maig de 2019.

En l'àmbit orgànic, ha sigut secretària general del PSPV-PSOE de Gandia des de juny de 2014 fins a maig de 2022. I, des d'octubre de 2021, pertany a l'executiva del PSOE com a secretària de Ciència, Innovació i Universitats.

Conferència inaugural del curs acadèmic 2022-2023, dimecres, 9 de novembre, a les 18.30 hores, a l'Aula Magna del Campus de Gandia.

Segueix en directe la conferència inaugural a través del canal de YouTube del Campus de Gandia https://www.youtube.com/upvcampusgandia o des del següent enllaç https://youtu.be/4rrnd2xyl4i.

(07/11/2022)