Finalistes Premis d'Investigaciķ UPV

Coneix el llistat d’investigadores i investigadors que opten a fer-se amb els guardons en cada categoria

La primera edició dels Premis d'Investigació UPV ja té finalistes. Si vols conèixer qui són les investigadores i els investigadors que opten a fer-se amb el màxim guardó en cadascuna de les categories, en aquest enllaç tens tota la informació.

Le persones guanyadores es donaran a conèixer el pròxim 8 de novembre, a les 18 hores, en una gala que se celebrarà en l'edifici Nexus del Campus de Vera de la Universitat Politècnica de València.

Sobre els Premis d’Investigació UPV

Amb aquests premis, la Universitat Politècnica de València valora l'activitat investigadora, de difusió i de transferència de coneixement del seu personal d'investigació.

Els premis inclouen cinc categories:

1. Premi a la trajectòria excel·lent en investigació, que reconeix el personal investigador de la UPV el conjunt de publicacions científiques del qual al llarg dels darrers 10 anys haja obtingut un alt reconeixement per part de la comunitat científica internacional.

2. Premi a la publicació excel·lent d’investigació, adreçat al personal investigador de la UPV autor d’articles científics, publicats des de l’any 2018, que hagen obtingut un alt grau de reconeixement per part de la comunitat científica internacional el 2021.

3. Premi a l’impacte mediàtic de la investigació, que reconeix la repercussió en els mitjans de comunicació del treball fet pel personal investigador de la UPV des de l’1 setembre del 2021 al 31 d’agost del 2022.

4. Premi a l’activitat innovadora en comunicació i divulgació científica, dirigida a personal investigador de la UPV que haja portat a terme activitats innovadores de divulgació científica entre l’1 setembre del 2021 i el 31 d’agost del 2022.

5. Premi a la transferència dels resultats d’investigació, obert al personal investigador de la UPV que haja presentat la seua candidatura de conformitat amb el que s’estableix en la convocatòria, i haja aconseguit, al llarg dels darrers 10 anys, un cas de transferència amb un impacte rellevant per la introducció de nous productes o processos en el mercat, o bé per l’ús socioeconòmic dels resultats de la seua recerca.

(10/10/2022)