Jornades d'acollida al Campus de Gandia

Sessions dirigides a estudiants de nou ingrés de grau, doble grau i de màster

Jornada d'acollida dirigida a estudiants de nou ingrés de grau i doble grau, divendres, 9 de setembre

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) celebrarà la Jornada d'acollida dirigida a l'alumnat de primer curs aquest divendres, 9 de setembre. En ella, es donarà la benvinguda als 335 estudiants de nou ingrés que han triat aquest campus per a cursar els seus estudis universitaris de grau.

Per a la subdirectora d'Alumnat i Innovació Educativa, Eva Mestre, aquest tipus d'esdeveniments permet a l'alumnat conéixer “les principals instal·lacions del campus universitari, la titulació que cursarà… i és un primer contacte amb els qui seran els seus companys i companyes durant els següents anys”.

Sobre la jornada

Aquesta jornada inclou xarrades i tallers on s'imparteix informació bàsica institucional del Campus de Gandia, el funcionament dels diferents serveis que ofereix (la biblioteca, l'Institut de Ciències de l'Educació…), així com sobre la Delegació d'Alumnes i altres associacions universitàries.

La sessió, dirigida a estudiants de grau de nou ingrés, es desenvoluparà durant el matí, des de les 9.00 fins a les 14.00 hores. I en ella participaran “les direccions acadèmiques dels graus que s'imparteixen al campus, personal tècnic i informàtic, personal de la biblioteca i docents i estudiants-tutors que acompanyaran al nou alumnat al llarg del primer curs, per a assegurar la seua correcta i fàcil integració en la vida acadèmica universitària”.

Com a novetat, enguany la jornada serà totalment presencial i amb ella arrancarà el curs acadèmic 2022-2023 “sense restriccions COVID de cap mena, tornant a una desitjada nova normalitat”, ha indicat el subdirector i cap d'estudis, Víctor Sánchez.

Jornada d'acollida per a estudiants de màster, dilluns, 19 de setembre

També l'alumnat de màster del Campus de Gandia celebrarà la seua Jornada d'acollida. En aquest cas, el dilluns, 19 de setembre, i es desenvoluparà durant tot el matí, de 9.00 a 14.00 hores.

(12/09/2022)