Māsters UPV

Consulta ací si t'han admès. En cas afirmatiu, trobaràs la data i hora a la qual has de matricular-te

Consulta en aquest enllaç si t'han admès en el màster universitari de la UPV que vas sol·licitar. Si és així, trobaràs també la data i hora a la qual has de matricular-te (entre el dilluns 25 i el dimarts 26) així com les instruccions per a dur-la a terme la matrícula.

Si et trobes en llista d'espera i vols participar en l'adjudicació de possibles vacants, és necessari que t'actives. S no ho fas, es considerarà que renuncies a la teua sol·licitud.

Et recordem ací les dates més importants:

• Data de matrícula d'estudiants admesos: 25 i 26 de juliol de 2022
  • Data d'activació en la llista d'espera: del 22 de juliol de 2022 al 26 de juliol de 2022
  • Adjudicació de vacants per a estudiants que s'hagen activat en la llista d'espera: 27 de juliol de 2022
  • Data matrícula d’estudiants en llista d'espera admesos en adjudicació de vacants: 28 de juliol de 2022
(25/07/2022)