Premis a estudiants brillants

La UPV premia l'estudiantat amb les millors notes d'admissió i els expedients acadèmics més destacats en estudis de grau

La Universitat Politècnica de València (UPV) premia l’alumnat amb les millors notes d'admissió, els expedients més destacats en estudis de grau i a les persones titulades amb les millors qualificacions.

El reconeixement és de caràcter acadèmic i s'atorga a partir de les dades de les quals disposa la UPV en els expedients de l'alumnat, per la qual cosa no cal presentar una sol·licitud per a participar-hi. Les bases estan disponibles al web del Servei d'Alumnat de la UPV.

Notes d'admissió, entre 12 i 14 punts

Per a la categoria de premis a millors notes d'admissió, es considera estudiants amb notes d'accés entre els 12 i 14 punts, procedents tant de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) com de cicles formatius de grau superior, que s'hagen matriculat a la UPV en el curs 2021-2022.

Es convoca un premi per cada titulació de grau i doble grau, per la qual cosa en total s'atorguen 54 premis.

Millors expedients de cada curs

Respecte als premis per als millors expedients del curs 2020-2021, la UPV convoca 53 premis per a estudiants de primer curs; 51 per a estudiants de segon; 48 per a estudiants de tercer; 46 per a quart i 7 per a cinquè.

La nota mitjana per a optar a aquests premis ha de ser igual o superior a 8 punts.

Premis a titulades i titulats UPV

Finalment, la UPV reconeix el mèrit d'estudiants que han finalitzat els seus estudis de grau amb les millors qualificacions, en el curs 2020-2021, amb 51 premis. L'alumnat que ha cursat itineraris de dobles graus concorre a aquesta convocatòria de premis mitjançant l'assignació d'un premi addicional en cadascun dels graus simples que conformen el doble grau.

La nota mitjana dels expedients ha de ser igual o superior a 8 punts.

Addicionalment, al reconeixement acadèmic, per a les tres persones titulades amb millors expedients, se'ls atorgarà un premi extraordinari que habilita a l'estudiant per a l'exempció del pagament de taxes, per serveis acadèmics en estudis oficials de Màster Universitari, sempre que la persona premiada es matricule per primera vegada en un màster universitari impartit en aquesta Universitat en els cursos 2021/2022 o 2022/2023.

Publicació dels resultats

La relació provisional dels premis es publicarà al web del Servei d'Alumnat de la UPV abans del 31 de maig del 2022.

La relació definitiva dels premis es publicarà, una vegada valorades les reclamacions presentades, abans del 30 de juny del 2022.

(18/05/2022)