Nova ediciķ d'“Els secrets de l'čxit empresarial”

Curs organitzat per la Càtedra d'Innovació

Després de l'èxit obtingut en edicions anteriors, la Càtedra d'Innovació del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha programat una nova edició d’ “Els secrets de l'èxit empresarial”.

Aquesta activitat, dirigida a estudiants d'últim curs de grau, màster o titulats, pretén fomentar l'emprenedoria entre l'alumnat universitari.

Segons José Marín- Roig, director de la Càtedra d'Innovació, “es tracta d'una aposta per la millora de la xarxa professional dels participants, amb formació centrada en les àrees més rellevants de les empreses”.

Casos d'èxit empresarial

Per a això, es compta amb col·laboració de responsables d'entitats valencianes amb una reconeguda trajectòria empresarial i patrons de la Càtedra d'Innovació.  Vicky Foods, Caixa Popular, Citrosol, Connect MTA, Chova, ODEC o Ribera Salut, entre altres.

A més, “ens acompanyaran càrrecs públics de la Generalitat Valenciana i de la UPV, que transmetran la visió de la innovació des de la perspectiva de la gestió pública d'aquestes institucions”.

Sessions presencials

El curs “Els secrets de l'èxit empresarial”, que es prolongarà del 21 de març al 10 de maig, s'ha dividit en vuit sessions. En cadascuna d'elles s'abordarà una qüestió clau per a aconseguir l'èxit empresarial: des de la responsabilitat social corporativa i la transformació digital en l'empresa fins a la integració en l'entorn o la sostenibilitat mediambiental com a estratègia empresarial.

La jornada de clausura se celebrarà el 10 de maig al Campus de Gandia i comptarà amb l'assistència de representants dels quatre ajuntaments - Gandia, Oliva, Tavernes de la Valldigna i Xeraco - patrons de la Càtedra d'Innovació, per a debatre sobre innovació social.

(16/03/2022)