Canvi important en les beques d'Educaciķ

El Govern avança la convocatòria

El Consell de Ministres ha aprovat ja el Reial Decret pel qual s'estableixen els llindars de renda i patrimoni familiar i les quanties de les beques i ajudes a l'estudi per al curs 2022-2023, la qual cosa permetrà avançar la seua convocatòria uns quatre mesos.

L'objectiu és que l'estudiantat sàpiga, abans del període de matriculació, si compleix amb els requisits econòmics per a rebre aquestes ajudes, reduint així la incertesa.

Està previst que el període de sol·licitud de beques s'òbriga el mes de març vinent i no al juliol o agost com era habitual.

A més, la convocatòria per al pròxim curs en estudis universitaris inclou la reducció de la qualificació requerida per a l'obtenció d'una beca per a cursar màsters no habilitants. Serà suficient una nota mitjana de cinc punts per a l'obtenció d'aquesta beca, en lloc de set punts.

Tota la informació sobre les beques i ajudes a l'estudi per al curs 2022-2023 estarà disponible pròximament en la web de beques del Govern.

(10/03/2022)