Convocatòria extraordinària de les PAU

136 estudiants s'examinen en la convocatòria extraordinària de les PAU al Campus de Gandia

136 estudiants s'examinen des d'aquest dimarts, 6 de juliol, i fins al dijous, 8 de juliol, de la convocatòria extraordinària de les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV). La major part (95 estudiants) es presenta a la fase obligatòria, mentre que la resta (41 estudiants), a la voluntària.

Per a l'ocasió, s'ha disposat un tribunal (Tribunal 24) que acollirà l'alumnat del Col·legi Gregori Maians (Gandia), Col·legi Las Colinas (el Real de Gandia), Col·legi l’Escola Pia (Gandia), IES. Ausiàs March (Gandia), IES. María Enríquez (Gandia), IES. Montdúver (Xeraco), IES. Tirant lo Blanc (Gandia), IES. Vall de la Safor (Vilallonga), IES. Veles e Vents (Grau de Gandia), Col·legi Escolàpies (Gandia), Col·legi Los Naranjos (Gandia), Col·legi San José de la Muntanya (Oliva), IES. Gabriel Ciscar (Oliva), IES. Gregori Maians (Oliva), IES. Jaume II el Just (Tavernes de la Valldigna), IES. Joan Fuster (Bellreguard) i l'IES. La Valldigna (Tavernes de la Valldigna).

Tota la informació sobre el calendari, seus, horaris, resultats, etc. pot consultar-se ací.

Mesures sanitàries

Regeix el mateix protocol sanitari que en la convocatòria ordinària, que es resumeix en: ús de màscares, manteniment de la distància de seguretat, ventilació a les aules, entrades escalonades i higiene de mans. No poden accedir al centre les persones amb símptomes compatibles amb COVID-19, persones a qui se'ls haja diagnosticat la malaltia i que no hagen finalitzat el període d'aïllament requerit o les que es troben en període de quarantena domiciliària per haver tingut contacte estret amb alguna persona amb símptomes o diagnosticada de COVID-19.

Publicació de resultats

Els resultats de les proves es faran públics el 14 de juliol a partir de les 17.00 hores. Totes les gestions han de realitzar-se a través del “Portal de l'Alumne”, per a entrar serà necessari tindre el codi d'usuari i la clau que es troben en el full d'etiquetes i en l'horari personalitzat de l'alumne, en aquest mateix “Portal” els estudiants també podran consultar el resultat de les proves, de les revisions i imprimir-se la targeta de notes.

(06/07/2021)