Fōrum UNI.0

D'universitaris a unicorns, trobada entre emprenedors i universitaris organitzada per IDEES UPV

Aquest dimecres, 19 de maig, a les 10 hores, participa en el Fòrum UNI.0, d'universitaris a unicorns que ha organitzat IDEES UPV.

El Fòrum UNI.0, d'universitaris a unicorns, que organitza IDEES UPV és un fòrum on emprenedors i universitats compartiran la fórmula per a passar de ser estudiant a emprenedor d'èxit i generar un impacte global.

L'esdeveniment es realitzarà en format digital a través de les plataformes Zoom i YouTube per a poder albergar a totes les persones interessades i no deixar a cap fora. La inscripció és gratuïta i l'aforament limitat.

En aquesta primera edició, es comptarà amb la participació de 15 ponents de reconegut prestigi en el món de l'emprenedoria i la universitat que es dividiran en tres taules redones.

Els ponents d'aquesta primera edició són: Iñaki Berenguer, CEO Coverwallet; Montse Delgado, directora Educació EIT Health Spain; Sergio Furió, CEO Creditas; Carlos Hernández, assessor per a Latam de la Universitat de Santiago de Compostel·la; Ivana Gasulla, cofundadora iPronics; Guapo Gimeno, CEO Mamás en Acción; Iker Marcaide, CEO Zubi Labs; José Millet, vicerector de la Universitat Politècnica de València; Oscar Pérez, CEO The Social MBA; David Pistoni, CEO Zeleros Hyperloop; Cristina Aleixendri, cofundadora i COO de Bound4Blue; Javier Roglá, vicepresident executiu Grup Santander; José Ruiz, coordinador del projecte GUESSS; Francesc Solé, Fundació CyD i Rafael Ventura, vicerector de la Universitat de Màlaga.

Per a més informació i inscripció, consulta aquest enllaç

(17/05/2021)