QS Top 50 Under 50

La Universitat Politècnica de València se situa en el lloc número 45 del món. És, a més, l'única valenciana i repeteix com la sisena millor del país

[ 13/07/2017 ]

La Universitat Politècnica de València és una de les 50 millors universitats joves del món, segons l'edició 2018 del rànquing QS Top 50 Under 50. En concret, la UPV se situa en el lloc número 45, el millor resultat obtingut fins al moment en aquest rànquing elaborat per la consultora britànica Quacquarelli Symonds (QS).

La UPV és, a més, l'única universitat valenciana i repeteix com la sisena millor universitat del país en aquesta classificació. El QS Top 50 Under 50 reconeix les institucions d'ensenyament superior amb menys de 50 anys d'existència més prestigioses de l'àmbit internacional.

Els millors resultats

La classificació obtinguda constitueix, a més, el millor registre de la Universitat Politècnica de València en un rànquing internacional, i confirma de nou l'excel·lència docent i investigadora d'aquesta institució acadèmica.

A més d'aquesta classificació, Quacquarelli Symonds elabora anualment el QS World University Rànquing. En l¿última edició, la UPV obtenia també la seua millor posició de totes les edicions publicades d'aquest rànquing fins avui, en situar-se com la 373 del món, millorant en 58 llocs la classificació de l'any anterior (431-440) i en 10 el que era, fins avui, el seu millor resultat: 383a, fa quatre anys.

Reconeguda pel rànquing de Shanghái i el THE

El QS World University Rànquing, l'Academic Rànquing of World Universities (ARWU), popularment conegut com a rànquing de Shanghái, i a l'Estafes Higher Education (THE), són els tres indicadors universitaris més prestigiosos a nivell internacional.

En l'última edició del rànquing de Shanghái, l'indicador més acreditat del món, la UPV se situa per onzè any consecutiu en el top 400 mundial (en l'actualitat, existeixen més 20.000 universitats). Al seu torn, el THE va incloure a la UPV en la classificació de les 150 millors universitats joves del món (també menors de 50 anys). Cal destacar, a més, que tant el rànquing de Shanghái com el THE reconeixen la UPV com a millor politècnica d'Espanya.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla