Falla Tarongers-UPV-Camí de Vera

Ja està tot preparat per a la plantà de la falla Tarongers-Universitat Politècnica de València-Camí de Vera amb el lema Quin futur hi ha per als joves?

Quin futur hi ha per als joves? és el lema de la falla Tarongers-UPV-Camí de Vera, que han realitzat els germans Fernando i José Manuel García Ribas. Pertany a la secció 2B.

El lema de la falla infantil és Desplomats, i els autors en són dos professors del Departament d'Escultura de la Facultat de Belles Arts, Jaume Chornet i Leonardo Gómez Haro, juntament amb dos alumnes de la Facultat, Eloisa Martínez i Alberto Perdigó. La falla pertany a la cinquena secció.

La fallera major és Sonia Trinidad, la infantil Natalia Alcaraz, el president Francisco Ramos i el president infantil, Juan José Villafaina.

Enguany, la falla Tarongers-UPV-Camí de Vera compleix 15 anys d'història i per a celebrar-ho està previst, el 17 de març, un homenatge als presidents, les falleres majors, els presidents infantils i les falleres majors infantils d'aquests anys.

El dia 18, a les 21 h, començarà la desfilada al carrer de La Pau per a l'ofrena de flors a la Mare de Déu dels Desemparats.

La cort d'honor de la falla Tarongers-UPV-Camí de Vera té, un any més, unes convidades il·lustres, com són les estudiants de Polònia, Finlàndia, Mèxic, el Marroc, Brasil, Itàlia, Alemanya, els Estats Units i el Japó, que viuran les falles des de dins, com a falleres.

El passat 4 de març la fallera major de València, Begoña Jiménez, acompanyada per la Cort d'Honor, va rebre a l'Ajuntament la Comissió Tarongers-UPV-Camí de Vera, convidada a la balconada de la casa consistorial per a veure des d'allí el tret de la mascletà. El 13 de març, la fallera major de València, Begoña Jiménez, i la Cort d'Honor estan convidades a visitar la UPV després de la mascletà, com ja és tradició.

La falla Tarongers-UPV-Camí de Vera convida tota la comunitat universitària a visitar els monuments i a unir-se a la festa compartint les revetles.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Cancerless Cancerless