Bits en femení

L'Escola Tècnica Superior d'Informàtica de la UPV organitza la jornada "Bits en femení. Dones en l'enginyeria informàtica" el divendres 8 de març del 2013.

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica commemora el Dia Internacional de la Dona amb la segona edició de la jornada "Bits en femení. Dones en l'enginyeria informàtica", que reflexiona sobre el paper de la dona en l'enginyeria informàtica i els seus diferents perfils i realitats professionals.

L'objectiu d'aquesta jornada és reunir professors de cicles i batxillerats tècnics, professors de l'ETSINF, alumnes, titulats i professionals vinculats amb l'enginyeria informàtica perquè, a través de la conversa, aprenguen, comprenguen i aporten les idees personals sobre el paper de la dona en aquesta disciplina.

A més, es preveu il·lustrar aquesta jornada amb una exposició de biografies de les dones contemporànies destacades per la vinculació que tenen amb l'enginyeria informàtica.

Estan previstes dues xarrades: "Dona i enginyeria informàtica" -a càrrec de Xavier Molero, professor de l'ETSINF, i alumnes d'aquesta Escola- i "Dona i enginyeria informàtica, present i futur", amb la ponència de Blanca Gómez González, directora de Recursos Humans d'Espanya de Microsoft Ibèrica.

La jornada tindrà lloc a la sala d'actes de l'ETSINF, edifici 1E, el divendres 8 de març. La inscripció a la jornada és gratuïta. Per a participar-hi, prem a l'enllaç a peu de pàgina. Si vols consultar la informació completa de la jornada, prem al PDF que apareix a continuació.

Notícia en UPV TV

Comparte esta noticia o conecta con la UPV en medios sociales

Bookmark and Share

Notícies destacades