Nova delegada d'alumnes de la UPV

Lea Olcina Botella estudia el Grau en Tecnologia Digital i Multimèdia a l'ETS d'Enginyeria de Telecomunicació

[ 24/01/2022 ]

Lea Olcina Botella, estudiant del Grau en Tecnologia Digital i Multimèdia a l’ETSET, és la nova delegada d’alumnes de la Universitat Politècnica de València.

Ha sigut l'única candidatura presentada i ha obtingut 52 dels 73 vots del cens de les eleccions a delegat o delegada d’alumnes, que està constituït per l'estudiantat del Ple de la Delegació d'Alumnes de la UPV i representa els 25.000 estudiants que integren la comunitat universitària.

“Vaig començar de representant només arribar a la Universitat i, després de quasi 3 anys, m'he adonat de les moltes coses que m'ha aportat i d’allò que jo puc arribar a aportar”, apunta Lea, qui explica que va decidir presentar-se a delegada d’alumnes de la UPV per a “continuar ajudant a millorar la vida –tant acadèmica com universitària– de l'estudiantat”.

“Compte amb un equip amb moltes ganes de treballar i de començar a dur a terme els projectes que tenim al cap”, afig.

Trajectòria com a representant

La seua experiència com a representant estudiantil va començar en primer de carrera, com a vicedelegada d'alumnes de l?ETSET, i membre de la Junta de Centre i la Comissió Acadèmica de Títol d’aquesta escola.

L'any següent va ser la delegada d’alumnes de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de Telecomunicació i coordinadora d'Assumptes Externs de la Delegació d’Alumnes de la UPV. També va exercir com a representant al Claustre i al Consell de Govern de la Universitat Politècnica de València.

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Investigadores de la UPV y Metalesa desarrollan nuevas infraestructuras inteligentes para mejorar la seguridad vial