Resultats de les PAU

Consulta, a partir de les 14 hores del divendres 18, les notes de la convocatòria de juny de les proves d'accés a la universitat

[ 17/06/2021 ]

Tots els estudiants que han realitzat les proves d'accés a la universitat (PAU) en la convocatòria de juny de 2021 podran consultar des del divendres 18 d'aquest mateix mes, a partir de les 14 hores, els resultats obtinguts.

Per a això, bastarà que accedisquen al portal habilitat per la Generalitat Valenciana, i introduïsquen el seu usuari i clau. A partir de l'endemà, dissabte 19 de juny, els alumnes i les alumnes podran imprimir, des d'aqueix mateix portal, la targeta amb els seus resultats.

Revisions

Poden sol·licitar-se des de les 8 hores del dilluns 21 de juny fins a les 14 hores del dimecres 23 del mateix mes, a través del portal de l'alumne de les PAU. Els resultats definitius es donaran a conèixer en el portal a les 15 hores del dimecres 30 de juny. Des d'aqueix moment, l'estudiant podrà obtenir una nova targeta.

Preinscripció per a graus i dobles graus

Una vegada conegut el resultat de les PAU, l'estudiant pot calcular amb el simulador la seua qualificació final i comparar-la amb les notes d'admissió del curs passat, així com procedir a realitzar la preinscripció (a partir de les 12 hores del dilluns 21 de juny) en qualsevol dels 45 graus i dobles graus oferits per la Universitat Politècnica de València (UPV).

Per als dubtes: PoliConsulta, PoliCita i Pau

Per a resoldre qualsevol dubte respecte a tot això, la institució que dirigeix José E. Capilla posa a la disposició de les persones interessades PoliConsulta, PoliCita (si es desitja ser atès presencialment), i a Pau, el seu agent conversacional (chatbot), operatiu les 24 hores del dia, tant en valencià com en castellà (es troba en la pàgina principal de la web de la UPV, a baix, a la dreta).

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras