Match Ocupació

Participa en la trobada virtual entre alumnat i empreses que se celebra del 27 al 30 d'abril

[ 22/04/2021 ]

El Vicerectorat d'Ocupació i Emprenedoria organitza Match Ocupació, una trobada virtual entre empreses, estudiantat i persones titulades de la UPV, que se celebrarà els dies 27, 28, 29 i 30 d'abril.

“La UPV sempre ha mantingut un fort compromís per a la inserció laboral del seu alumnat i l'ocupabilitat dels seus titulats i titulades. En aquests temps d'incertesa a causa de la crisi de la COVID-19 i el seu impacte en l'economia, la UPV es va adaptar en temps real al moment i les circumstàncies. I la setmana vinent tenim el colofó amb l'esdeveniment Match Ocupació, la fira digital d'ocupació”, explica José Millet, vicerector d'Ocupació i Emprenedoria de la UPV.

Els dies 27 i 28 tindran lloc les presentacions de 64 empreses que desitgen incorporar talent universitari a les seues organitzacions. Representants d'empreses tecnològiques nacionals i internacionals mostraran, en lapses de 15 minuts cadascuna, quines activitats desenvolupen, quins perfils demanen, ofertes d'ocupació vigents i com contactar-hi. Es tracta d'una oportunitat única per a conèixer de primera mà l'oferta laboral i de pràctiques actual.

Per a participar no és necessari inscriure's; en l'apartat Programa de la web de Match Ocupació està disponible l'enllaç a Zoom de cada sessió i les empreses participants.

El dia 29 es realitzarà el lliurament dels diplomes de l'activitat Skills Up per a l'alumnat pertanyent a grups de Generació Espontània i Delegació d'Alumnat. Posteriorment, es durà a terme una taula redona d'emprenedoria.

Finalment, el dia 30 d'abril, des del Servei Integrat d’Ocupació dels Campus d'Alcoi i Gandia s'ha organitzat un joc d’escapada web (un joc d’escapada però totalment en línia).

Es tracta d'una dinàmica nova de captació de talent on l’alumnat pot jugar i interactuar entre si per a resoldre un cas fictici. Durant l'activitat, diverses empreses actuaran com a observadores i disposaran del currículum de les persones participants. A més de passar-ho bé, podran accedir a oportunitats laborals.

L'activitat es realitzarà el dia 30 d'abril a les 12 del migdia, a través de la plataforma Zoom, i hi ha places limitades.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla