Akademia 2020-2021

Si estudies últims cursos de grau, màster o doctorat a la UPV, presenta la teua candidatura per a viure una experiència que potenciarà les teues oportunitats professionals

[ 16/10/2020 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), la Universitat Pompeu Fabra, la Universitat Loyola i la Universitat de Santiago de Compostel·la posen en marxa, de manera simultània, una nova edició d'Akademia, el programa de la Fundació Innovació Bankinter per a convertir els reptes del futur professional dels estudiants universitaris en oportunitats de creixement.

Amb aquesta finalitat, sota el guiatge d'un claustre integrat per 12 persones expertes del panorama innovador espanyol –entre les quals es troba l'impulsor d'aquesta iniciativa, Fernando Alfaro–, l’alumnat seleccionat duu a terme un recorregut pràctic per a viure un procés d'innovació real, el que el portarà, sense necessitat de coneixements previs, des d'aprendre a predir les tendències del futur fins a elaborar un algorisme basat en intel·ligència artificial.

Format 100% en línia

Per tant, si eres estudiant dels últims cursos de grau, màster o doctorat de la UPV, presenta la teua candidatura per a participar en Akademia 2020-2021. Si t’elegeixen, faràs una immersió en el món de la innovació junt amb estudiantat multidisciplinari d'altres universitats, per mitjà de vuit sessions intensives d'una hora de duració.

Tus profesores serán directores de innovación, emprendedores, científicos o expertos en tecnología que te harán que veas el mundo como nunca imaginaste.

Els teu professorat ocupa direccions d'innovació, o és personal emprenedor, científic o expert en tecnologia, i farà que veges el món com mai l’havies imaginat. Amb un format 100% virtual, la present edició disposa de tres horaris diferents, de manera que els 60 alumnes seleccionats podran triar el que preferisquen: dilluns, de 19 a 20 hores; dimecres, de 12.30 a 13.30 h, o dijous, de 13 a 14 h.

Més de 1.600 estudiants formats des del 2008

Akademia, que es celebra amb èxit des del 2008, ha ajudat ja més de 1.600 estudiants a adquirir i potenciar capacitats i habilitats d'utilitat per a la seua trajectòria professional.

Així mateix, cal destacar el bon resultat en la fase final d'Akademia dels equips de la UPV. No en va, s'han imposat en tres de les cinc últimes edicions del programa; la més recent d'aquestes, el triomf d'Halia al principi de l’estiu passat.

Què he de fer per a participar-hi?

Si vols participar en Akademia, envia el teu currículum amb una carta de motivació a l’adreça electrònica irjimar@upv.es, amb l'assumpte “M'apunte a Akademia!”, i explica'ns per què vols formar part del programa.

Per a més informació sobre el format, les sessions i altres aspectes d'Akademia a la UPV, clica ací.

Projectes REMDE i DEBIO Projectes REMDE i DEBIO
Un any de rècord Un any de rècord
El Santuario i Torrecilla El Santuario i Torrecilla