En nom de la UPV

Llig el missatge del rector en el qual agraeix l'esforç titànic realitzat per la comunitat universitària, la seua disposició i propòsit d'ajudar

[ 09/04/2020 ]

Benvolguda companya,

Benvolgut company,

Desitge que tu i la teua família us trobeu en bon estat de salut.

Fa poques setmanes vam entrar en una situació excepcional que afecta el món sencer. De manera sobtada, la nostra vida quotidiana va canviar radicalment. Això ha generat una gran incertesa, i en aquests moments, estem abordant un repte enorme, el més important dels que hem hagut d'afrontar en els últims anys.

En l'àmbit sanitari, estem sent testimonis de l'heroisme que demostra el personal mèdic i sanitari, atenent la població afectada amb el major afany i dedicació possible.

També la comunitat universitària de la Universitat Politècnica de València està demostrant un comportament exemplar en aquests moments difícils pels quals travessem.

Com a rector, vull transmetre't el reconeixement i la consideració, en nom de la Universitat Politècnica de València, per la teua decidida actuació, perquè la teua resposta al canvi experimentat en el funcionament de l'activitat de la Universitat està sent excel·lent.

Gràcies per atendre amb la major agilitat possible els requeriments del nostre alumnat perquè puga continuar la seua formació de forma no presencial. Realment, està sent un esforç titànic. I és un orgull constatar que, des de totes les unitats acadèmiques, serveis i àrees, es treballa intensament per a garantir la millor activitat universitària possible en el context actual.

Tots els dies parle amb un bon nombre de persones de la nostra comunitat universitària, i en elles constate la seua disposició i propòsit d'ajudar, amb la cara més generosa i humana, sent conscients que aquesta greu pandèmia que estem patint només es podrà superar, si tots i totes posem el nostre granet d'arena.

Som, i continuarem sent, una universitat que aborda els reptes que se li plantegen amb solidaritat i compromís.

En aquesta línia d'actuació tu jugues un paper fonamental; i per això, t'escric aquestes paraules, perquè vull fer-te arribar la meua sincera estima i gratitud per tot el que estàs fent per la UPV.

Res m'agradaria més que poder escriure't molt prompte, amb l’anunci del retorn a la situació de normalitat.

Mentrestant, et transmet molt d’ànim i una salutació ben cordial.

Francisco J. Mora Mas

QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
L''Escola de Disseny' canvia de nom L''Escola de Disseny' canvia de nom
UPV-CLÍNIC UPV-CLÍNIC