Coronavirus: mesures de xoc

Les cinc universitats públiques valencianes decideixen impartir tota la seua docència en línia. A més, se suspenen totes les activitats extraacadèmiques

[ 12/03/2020 ]

D'acord amb el comunicat emès per la Generalitat Valenciana, els rectors i rectores de les cinc universitats públiques valencianes han decidit impartir provisionalment en línia tota la seua docència oficial i formació permanent a partir del pròxim dilluns, 16 de març, com a mesura preventiva davant la pandèmia de coronavirus-COVID–19.

El professorat de cada universitat, a través de les seues pròpies plataformes de docència en línia, impartirà des del dilluns les seues classes perquè l'estudiantat puga seguir-les des de casa. A més, s'habilitaran aules d'informàtica, en les quals s'adoptaran mesures de seguretat, perquè l'alumnat que no dispose d'ordinadors, portàtils, mòbils o tauletes puga atendre les classes.

En breu, la UPV enviarà un comunicat amb informació específica sobre l’ensenyament en línea.

En aquest sentit, i com que no s'ha pogut informar d'aquestes mesures amb anterioritat, la UPV ha pres la decisió de cancel·lar tots els actes d'avaluació previstos per a demà, divendres 13 de març.

D’altra banda, s'han suspès tots els programes d'intercanvi de Personal Docent i Investigador, Personal d'Administració i Serveis, i alumnat.

S'ha decidit, igualment, la suspensió a tots els campus de totes les activitats extraacadèmiques, d'extensió universitària, culturals, esportives, de formació permanent, actes i esdeveniments en seus universitàries, jornades i, en general, totes les que no corresponguen a la docència reglada.

Tal com s'estableix en el comunicat i mentre no es comuniquen noves instruccions, el Personal Docent i Investigador, el Personal Investigador i el Personal d'Administració i Serveis de la Universitat Politècnica de València continuaran assistint als seus llocs de treball.

Aquestes mesures especials es mantindran fins que la situació sanitària en relació amb el coronavirus-COVID–19 permeta la seua reconsideració o modificació.

València, 12 de març del 2020

El Rector

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras