Tanda zero

El període d'inscripció en màsters oficials per a estudiants amb titulació estrangera sense nacionalitat ni residència en la Unió Europea, obert

[ 15/11/2019 ]

La tanda zero del curs acadèmic 2020/21, període d'inscripció en màsters oficials per a estudiants amb titulació estrangera que no tinguen nacionalitat de la Unió Europea ni residència legal en la mateixa, es troba ja obert.

Aquest termini permet, a tots els interessats que complisquen els requisits, realitzar la preinscripció i rebre l'acceptació, en el cas que es produïsca, amb diversos mesos d'antelació.

La taxa d'avaluació ha de ser abonada abans que es produïsca la mateixa

La Generalitat Valenciana, en l'exercici de les seues competències, ha fixat una taxa sobre l'estudi de l'equivalència de les titulacions estrangeres per a l'accés a màster i doctorat, la qual cosa implica que la taxa d'avaluació de les sol·licituds dels estudiants amb titulacions estrangeres (exclosos els de l'Espai Europeu d'Educació Superior) ha de ser abonada abans que es produïsca aquesta avaluació.

La taxa fixada per a aquest curs és de 155,22 euros, podent realitzar la preinscripció en un màxim de fins a 4 màsters amb un sol pagament. Aquesta taxa ha d'abonar-se tant si es realitza la preinscripció en la tanda 0 com si es duu a terme en el termini ordinari de preinscripció.

Només és possible abonar la taxa mitjançant el pagament segur amb targeta de crèdit (TPV), o imprimint el rebut i pagant-ho en una oficina de Bankia a Espanya. En cap cas les sol·licituds seran avaluades fins a l'efectiva confirmació del pagament.

Admetre alumnes preinscrits amb antelació, decisió de la comissió acadèmica de cada màster

Ha de tenir-se en compte, a més, que és decisió de la comissió acadèmica de cada màster admetre als alumnes preinscrits amb antelació, o acumular les sol·licituds de la tanda zero a les de la tanda general.

Açò és a causa que alguns màsters, a causa del limitat nombre de places que ofereixen i la gran demanda que tenen, no admeten alumnes fins a disposar de totes les sol·licituds i poder seleccionar, d'aqueixa manera, als estudiants amb millors expedients acadèmics.

Notícies destacades

Cancerless Cancerless
Un equipo de la UPV participa en un proyecto europeo para prevenir el cáncer y contribuir a su diagnóstico precoz en personas sin hogar
Carreteras más seguras Carreteras más seguras