Fes-te soci d'Esports UPV!

Gaudeix de les instal·lacions dels tres campus per 65 € (estudiants) o 100 € (PAS/PDI) a l'any. Del 4 al 6 de setembre, portes obertes

[ 02/08/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV), a través del seu Servei d'Esports, ha posat en marxa el programa esportiu per al curs acadèmic 2019-2020, al qual pots inscriure't directament a través de la teua pròpia Intranet si eres membre de la comunitat universitària UPV.

En el programa, que inclou quotes reduïdes i una oferta molt variada, la UPV ofereix, tant als seus membres com als externs que així ho desitgen, l'oportunitat de fer esport en els seus tres campus.

Accés a activitats i escoles esportives, reserva d'instal·lacions i participació en lligues

La condició de soci d'esports permet a l'usuari configurar-se el seu propi programa al seu gust, amb accés a les instal·lacions de la UPV des de les 7.30 fins a les 22.30 hores, excepte festius (horari genèric, ja que hi ha instal·lacions obertes també els caps de setmana, com per exemple el pavelló, les pistes de tennis i pàdel, el rocòdrom, etc.).

Així mateix, els socis poden accedir sense quotes addicionals a En Forma i Aula Salut (programa encaminat a la promoció de l'oci, la forma física i la salut); reservar instal·lacions de forma gratuïta per a jugar amb altres socis, o amb quotes també reduïdes, amb convidats (amb preferència de reserva amb 24 hores d'antelació a la resta d'usuaris); accedir a les instal·lacions esportives d'ús individual; i participar en les lligues UPV d'esports d'equip i de raqueta, així com en les competicions individuals.

App UPV Reserves

En aquest sentit, cal assenyalar que les reserves d'instal·lacions poden fer-se des de l'app UPV Reserves, disponible per a ser descarregada, de manera completament gratuïta, des del portal Poliapps.

Al costat de tot això, es podrà accedir sense quota o amb una molt reduïda a les escoles esportives existents en la UPV per a l'especialització i perfeccionament de diverses modalitats: tir amb arc, escacs, esgrima, pilota valenciana, iniciació al futbol sala o voleibol femení, touch rugbi, bàdminton, volei platja, patinatge, tennis de taula, atletisme, running, escalada, tennis i pàdel.

Al voltant de 70 especialitats esportives

En total, la UPV posa prop de 70 especialitats esportives a la disposició dels usuaris, entre les quals continuen novetats del curs passat com la dansa africana a l'estil bantú i l'strecht and relax, al costat de les ja tradicionals de training camp, tonificació, pilates, ioga, etc.

Quant a les lligues internes, a més de les habituals -futbol 7, futbol sala, bàsquet, volei, volei platja, pàdel, tennis, esquaix, bàdminton i tennis de taula; i en modalitat individual escacs, esgrima, marató i tir amb arc-, les lligues d'esports de raqueta s'ofereixen, per tercer any consecutiu, en modalitat open, la qual cosa permet participar tant a homes com dones de manera conjunta.

Les quotes per als campus d'Alcoi i Gandia, més econòmiques

El cost de la quota anual, al campus de Vera (València), és de 65 euros per a l'alumnat i 100 euros per al personal d'administració i serveis (PAS) i el docent i investigador (PDI), així com per al personal mixt d'investigació del CSIC.

Els familiars de primer grau de PAS, PDI, Alumni o personal assimilat que desitgen fer-se socis hauran d'abonar 150 euros, mentre que el preu per a externs és de 400 euros.

Als campus d'Alcoi i Gandia, les quotes són menors: 30 euros per a alumnes i 50 per a PAS i PDI. En qualsevol cas, es pot trobar tota la informació en el programa complet del primer quadrimestre 2019-20.

Del 4 al 6 de setembre, jornades de portes obertes

A més de tota l'oferta, que inclou també ajudes a esportistes d'alt nivell, per a conèixer de primera mà les opcions disponibles, el Servei d'Esports UPV celebrarà, de dimecres 4 a divendres 6 de setembre, les seues jornades de portes obertes, que brindaran a tot interessat l'oportunitat de provar gratuïtament les activitats.

Cancerless Cancerless
Carreteras más seguras Carreteras más seguras
Reintroducción del gallipato Reintroducción del gallipato
Premi de la Ribera Premi de la Ribera