KTH, TUM, Lund... més de 50 possibilitats

La UPV té acords amb algunes de les universitats més prestigioses del món. Podràs aconseguir dos títols diferents en acabar els teus estudis

[ 13/06/2019 ]

La Universitat Politècnica de València ofereix als seus estudiants un total de 51 dobles titulacions internacionals tant a nivell de grau com a nivell de màster universitari en 13 països de destinació (Alemanya, Argentina, Bèlgica, Dinamarca, els Estats Units, Finlàndia, França, Itàlia, Portugal, el Regne Unit, Rússia i Suècia). Gràcies a l'acord entre les dues institucions, l'alumnat obté dos títols diferents en acabar els estudis, un per cada universitat. Els programes són diferents, però compatibles, i cada estudiant pot seguir el seu propi itinerari.

Acords amb institucions de gran prestigi internacional

La doble titulació internacional es dirigeix a alumnes d'excel·lència i suposa una estada acadèmica a la universitat estrangera triada. Entre les institucions que tenen acords amb la UPV figuren algunes de les més prestigioses del món: la Universitat Tècnica de Munic (la 51a millor del món, segons el rànquing de Xangai); la Universitat de Lund, la Lliure de Brussel·les i la Tècnica de Dinamarca (les tres, entre les 150 millors); el Reial Institut de Tecnologia (Kungliga Tekniska Högskolan) d'Estocolm i el Politècnic de Milà (entre les 300 primeres), la Universitat Tècnica de Darmstadt (entre les 500 millors).

Titulacions amb molts avantatges

La UPV proporciona els mitjans perquè els estudiants reben una beca d'intercanvi. El temps mínim que passa l'estudiant al país triat és de 2 semestres i 60 crèdits, durant els quals es cursen assignatures i es desenvolupa el projecte de fi de grau o de màster. L'estada pot incloure pràctiques en empresa.

Les dobles titulacions internacionals tenen molts avantatges: impulsen la mobilitat internacional de l¿alumnat, proporcionen l'acreditació professional en dos països diferents i faciliten l'ocupabilitat.

Si vols saber quines possibilitats tens en funció dels estudis triats, consulta el lloc web de les dobles titulacions internacionals o bé posa't en contacte amb la Subdirecció de Relacions Internacionals de la teua escola o facultat de la UPV.

Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7% Acabar amb la pobresa infantil a Espanya augmentaria el PIB un 5'7%
La pobresa infantil a Espanya, a debat en unes jornades organitzades per la Càtedra d'Infància i Adolescència de la UPV, a Torrevella
QS rànquings per matèries QS rànquings per matèries
La UPV, reconeguda com a millor universitat d'Espanya per a estudiar tant Enginyeria Agroalimentària i Forestal com Art i Disseny