PAU 2019

Ací, tota la informació sobre calendari, seus, horaris, etiquetes identificatives, resultats, reclamacions, etc.

[ 29/05/2019 ]

La Universitat Politècnica de València (UPV) acull, un any més, les proves d'accés a la universitat (PAU), que aquest 2019 tindran lloc els dies 4, 5 i 6 de juny en la convocatòria ordinària, i el 2, 3 i 4 de juliol en l'extraordinària, segons l'horari establit.

En ambdues convocatòries, els alumnes que es presenten a la fase obligatòria estan citats en la seu del tribunal corresponent a les 8.45 h del primer dia, mentre que aquells que solament s'examinen de la fase voluntària han d'acudir a les 12 h. Allí, el tribunal lliurarà a cada estudiant les seues etiquetes identificatives i l'horari personalitzat.

Etiquetes identificatives. L'alumne és responsable de la seua custòdia. Ha de comprovar que les dades són correctes i utilitzar les etiquetes en cadascun dels exercicis. En elles figuren, a més, l'usuari i la clau que li permeten accedir al portal per a consultar les seues notes, així com realitzar totes les gestions relatives a les PAU i a la preinscripció.

Horaris personalitzats. L'estudiant ha de comprovar que no hi ha errors. En cas de detectar alguna dada incorrecta, ha de comunicar-ho durant el matí del primer dia tant al representant del seu centre com al tribunal.

Resultats. Els resultats de la convocatòria de juny es podran consultar en el portal a partir de les 14 h del divendres 14 de juny de 2019, i els de juliol, a partir de les 17 h del dimecres 10 de juliol. Per a açò, l'estudiant ha d'usar el seu usuari i clau. En el propi portal figuren les instruccions per a aconseguir noves claus si fóra necessari.

A partir de l'endemà (en tots dos casos), l'estudiant pot imprimir des d'allí la targeta amb els seus resultats. La validesa de la targeta queda revocada automàticament en el cas que l'estudiant demane la reclamació o una segona correcció d'algun exercici.

Reclamacions i segones correccions (convocatòria de juny). Poden sol·licitar-se des de les 8 h del dilluns 17 de juny fins a les 14 h del dimecres 19 de juny, a través del portal d'alumne de la PAU.

Preinscripció per a graus i dobles graus. Per als alumnes que es presenten a la PAU del curs 2018-2019; estudiants amb l'accés per a majors de 25, 40 o 45 anys; alumnes exempts de les PAU de 2017; titulats, estudiants de cicles formatius i estrangers que no accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial Decret 412/2014: del dilluns 17 de juny fins a les 14 h del divendres 5 de juliol de 2019.

Únicament per a estrangers que accedisquen a la universitat per la via prevista en els articles 9.1.b, 9.2.b i 9.2.c del Reial Decret 412/2014: del dilluns 17 de juny fins a les 14 h del dilluns 8 de juliol de 2019.

Més informació:

Calendari

Seus i centres assignats - Convocatòria de juny

Seus i centres assignats - Convocatòria de juliol

Horaris

Guia PAU

Simulador de notes

Ponderacions

Portal de l'alumne

Futur alumne UPV

Informació general

Pàgina principal PAU - Generalitat Valenciana